Yπάρχουν τροφές που μας βοηθάνε να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες και λιπαρά, εξασφαλίζοντας εκτός από υγεία και λεπτή σιλουέτα. Αν στόχος σας είναι να διατηρήσετε στο βάρος σας ή να χάσετε λίγα κιλά χωρίς όμως να ακολουθήσετε κάποια συγκεκριμένη και ίσως αυστηρή δίαιτα, δοκιμάστε να συνθέσετε το δικό σας διαιτολόγιο με τροφές χαμηλές σε λιπαρά.

Ορίστε μερικές από αυτές:

1. Μπρόκολο
2. Χόρτα εποχής
3. Μανιτάρια
4. Μήλο
5. Ανανάς
6. Σταφίδες
7. Ψητή ή βραστή πατάτα
8. Αραβική πίτα
9. Ζυμαρικά
10. Oσπρια
11. Γαλοπούλα
12. Κοτόπουλο
13. Λευκά Ψάρια
14. Τυρί με χαμηλά λιπαρά
15. Άπαχο στραγγιστό γιαούρτι  



Πηγή: dete.gr