Το Πάσχα πέρασε και ελπίζουμε καλά, αλλά μαζί του «πέρασε» κι έφυγε και το νούμερο του τζιν που φορούσατε πριν τις γιορτές. Όχι όμως χωρίς γυρισμό. Το βρετανικό τεύχος του Cosmopolitan σας δίνει συμβουλές για το τι πρέπει να κάνετε από΄δω και πέρα.   Αποτοξίνωση τώρα: Δηλαδή να αποφεύγετε την κατανάλωση κρέατος, γαλακτοκομικών και αυγών, ειδικά όσες από εσάς το παράκαναν αυτό το διάστημα. Στατιστικά το διάστημα μετά τις γιορτές διπλασιάζονται τα κρούσματα στομαχικών διαταραχών, λόγω τις υπερβολικής κατανάλωσης κρέατος γλυκών και αλκοόλ. Μια δίαιτα με έμφαση σε ρύζι, πουρέ, μακαρόνια, φρούτα και λαχανικά, θα αποτελούσε μια καλή επιλογή για την ομαλοποίηση της στομαχικής λειτουργίας.  

Τα κιλά των διακοπών χάνονται εύκολα: Διότι ο οργανισμός δεν τα έχει αφομοιώσει, που σημαίνει ότι με ένα σωστό διαιτολόγιο, μπορούν να χαθούν μόνιμα & χωρίς επιπτώσεις για την υγεία σας.   

Μακριά από δίαιτες-αστραπή: Να μην εμπλέκεστε σε δίαιτες στερητικές και δίαιτες-αστραπή γιατί η γρήγορη απώλειας βάρους, αν δεν είναι μύθος, είναι απλά επικίνδυνη και χωρίς μόνιμα αποτελέσματα και του μόνιμου αποτελέσματος μπορεί να είναι πραγματικά επικίνδυνη. Η δε συχνή αυξομείωση βάρους, επηρεάζει αρνητικά όχι μόνο την ψυχολογία σας, αλλά και το μεταβολισμό σας.  

Σημασία στη σωματική άσκηση: Να μην ξεχνάτε ποτέ πως πέρα από τη δίαιτα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να χάσετε τα «πασχαλινά κιλά», η άσκηση θα πρέπει να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σας.