Το αίσθημα κόπωσης και εξάντλησης μπορεί να είναι το «μήνυμα» του οργανισμού ότι χρειάζεται ενέργεια. Ακόμη και αν τη στιγμή εκείνη καταναλώσετε κάποιο προϊόν με ζάχαρη προκειμένου να αισθανθείτε καλύτερα, δεν σημαίνει ότι σε βάθος χρόνους αυτό θα αρκέσει.   Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να εντάξετε στη διατροφή σας, προϊόντα που χαρίζουν ενέργεια και ευεξία. Τέτοια είναι:   

Αυγά: Περιέχουν πρωτεΐνες και χολίνη που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου αλλά και χαρίζουν ενέργεια.  

Μαύρο ρύζι: Συνδυαζόμενο με κρέας η ψάρι αποτελεί ιδανική πρόταση και παράδειγμα «ενεργειακής» τροφής, χάρη στους υδατάνθρακες, τις φυτικές ίνες, το μαγνήσιο και τα αμινοξέα που περιέχει.  

Δημητριακά ολικής άλεσης: Μια ακόμη πηγή ενέργειας πλούσια σε φυτικές ίνες και υδατάνθρακες, καθώς και καλά λιπαρά.  

Μπρόκολο: Η βιταμίνη C που περιέχει βοηθά στην μεγαλύτερη απορρόφηση σιδήρου από φυτικές τροφές οπότε για όσους δεν καταναλώνουν επαρκής ποσότητες κόκκινου κρέατος, επιβάλλεται η ένταξή του στο τραπέζι, ώστε να κρατήσουν σε σταθερά επίπεδα το σίδηρο. Επιπλέον ηβιταμίνηΑ και το κάλιο που περιέχει βοηθούν στη τόνωση του οργανισμού.  

Πράσινο τσάι: Οι ποσότητες καφεΐνης και θεανίνης που περιέχει ενισχύουν την απόδοση, χαρίζοντας ενέργεια.
 

ΠΗΓΗ: nutrimed.gr