Στην εταιρική ιεραρχία του σώματος σου ο εγκέφαλός είναι το αφεντικό, το αίμα είναι το χρήμα που ρέει και κρατάει την επιχείρηση ζωντανή, ενώ η πλάτη είναι ο κακός υπάλληλος που μονίμως είναι αργοπορημένος, δείχνει δείγματα ανυπακοής και συχνά είναι υπό την επήρεια ισχυρών ναρκωτικών. Δυστυχώς δεν μπορείς να της ρίξεις μερικές ξυλιές στον πισινό μέχρι να συμμορφωθεί, γιατί αν δεν το κατάλαβες και ο πισινός δικός σου είναι. Εξάλλου όσο και αν επιβαρύνει την επιχείρηση, παραμένει το καλύτερο μέρος του σώματος την ώρα της δουλειάς.


Τι πρέπει να κάνεις; Πολύ απλά: διαχείριση του πόνου. Εδώ ο οργανισμός μας μπορεί να συνέλθει από κώμα 25 χρόνια μετά και δεν θα μπορεί να διαχειριστεί τον πόνο; Δοκίμασέ το και μόνος σου. Χρησιμοποίησε μία ή και περισσότερες από τις τεχνικές που ακολουθούν και σε μικρό χρονικό διάστημα θα αρχίσεις να καταχωρείς πολύ λιγότερες ενοχλήσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας και ταυτόχρονα θα δεις αύξηση της παραγωγικότητάς σου. Θα νιώθεις τόσο καλά που μπορεί να θέλεις συγχώνευση με άλλη εταιρεία.

Τεχνική #1
Στάσου όρθιος στον πόνο
Κάθε βράδυ συσσωρεύεται στην πλάτη σου επιπλέον υγρό, το οποίο διαρρέει στους μεσοσπονδύλιους δίσκους, στα σπογγώδη «μαξιλαράκια» που χωρίζουν τους 33 σπονδύλους στη σπονδυλική σου στήλη. «Οταν σκύβεις τα πρωινά, το υγρό αυτό ασκεί επιπλέον πίεση στη σπονδυλική σου στήλη κάνοντας την πλάτη σου περισσότερο ευάλωτη στον πόνο» λέει ο Stover H. Snook, Ph.D., λέκτορας στη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ. Σε πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Journal of Occupational Rehabilitation, ο Snook και οι συνεργάτες του βρήκαν ότι ασθενείς (υπέφεραν από χρόνιους πόνους στην πλάτη) που ακολούθησαν τεχνική για να στέκονται σε όρθια στάση τις πρωινές ώρες ένιωθαν κατά 23% λιγότερους πόνους στη διάρκεια της ημέρας σε σχέση με αυτούς που έσκυβαν ελεύθερα.

Αυτό είναι το κόλπο: στάσου στην άκρη του κρεβατιού γυρισμένος στο πλάι και κρέμασε τα πόδια σου έξω από το στρώμα. Με την πλάτη σου σε κατακόρυφη θέση, χρησιμοποίησε τα χέρια σου για να έρθεις σε καθιστή θέση και στη συνέχεια σε όρθια. Κάνε όλες τις πρωινές δουλειές χωρίς να αλλάξεις τη στάση σου. Κατούρησε (αν μένεις μαζί με την κοπέλα σου, φρόντισε να έχεις σηκώσει το καπάκι από την προηγούμενη), βούρτσισε τα δόντια και ξυρίσου χωρίς να σκύψεις πάνω από το νιπτήρα, φάε ακόμα και το πρωινό σου χωρίς να σκύψεις (ακολούθησε την Τεχνική #2 πριν βάλεις την μπλούζα σου). Κράτα για το τέλος τις δραστηριότητες που χρειάζεται -αναγκαστικά- να σκύψεις (όπως το να δέσεις τα κορδόνια σου).

Τεχνική #2
Κάψε τον Πόνο Μην πίνεις το φάρμακό σου... κόλλα το.
Οι ερευνητές στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Νιου Τζέρσεϊ βρήκαν ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν έμπλαστρα (που δημιουργούν θερμότητα) σε καθημερινή βάση έχουν 25% λιγότερους πόνους στην πλάτη σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούν ακεταμινοφένη ή ιβουπροφένη (αντιφλεγμονώδεις ουσίες). «Τα θερμαντικά έμπλαστρα αυξάνουν τη ροή του αίματος, απομακρύνουν τα υποπροϊόντα που προκύπτουν από τον τραυματισμό των ιστών. Ετσι αυξάνεται η ελαστικότητα των ιστών και παράλληλα η κινητικότητα» λέει ο Scott Nadler, D.O., επικεφαλής της έρευνας. Απλώς τοποθέτησε ένα έμπλαστρο στην «επίμαχη περιοχή», κέντραρε τις θερμαντικές επιφάνειες στο κάτω μέρος της πλάτης, ντύσου και κράτα το κεφάλι ψηλά. Σημείωση: τα έμπλαστρα της Therma-Care (δες www.thermacare.com) έχουν μελετηθεί για ολοήμερη χρήση, λέει ο Dr. Nadler. (Τα άλλα έμπλαστρα μπορεί να αυξήσουν πολύ τη θερμοκρασία και να προκαλέσουν εγκαύματα.)

Τεχνική #3
Θεράπευσε την αρθρίτιδά σου
Χρησιμοποιείται κυρίως σε παθήσεις των γονάτων, αλλά η θειική χονδροϊτίνη μπορεί επίσης να βοηθήσει και την πλάτη σου. Σε εξάμηνη έρευνα Ρώσων επιστημόνων σε ανθρώπους που υπέφεραν από πόνους χαμηλά στη μέση βρέθηκε ότι το 73% από αυτούς που λάμβαναν καθημερινά συμπληρώματα χονδροϊτίνης είχαν βελτιωμένη κινητικότητα και λιγότερο πόνο. Πώς εξηγείται αυτό; Οι πόνοι της πλάτης συχνά οφείλονται σε προβλήματα αρθρίτιδας (εκφύλιση του χόνδρου που προφυλάσσει τους σπονδύλους) λέει ο Luke Bucci, Ph.D., C.C.N., καθηγητής-διατροφολόγος από το Πανεπιστήμιο της Γιούτα, και συνεχίζει: «Η χονδροϊτίνη είναι συστατικό του χόνδρου και συμβάλλει στην αναδόμηση του ιστού». Παίρνε 1.200 μιλιγκράμ από θειική χονδροϊτίνη καθημερινά.

 

Πηγή: menhealth.gr