Κανένας δεν εργάζεται σε δουλειά χωρίς στρες. Ωστόσο είναι σημαντικό να μειώσετε το εργασιακό στρες όσο μπορείτε, για να βοηθήσετε στην αποφυγή πιθανών παρενεργειών, περιλαμβανομένων της αύξησης βάρους, της υψηλής αρτηριακής πίεσης και του αυξημένου κινδύνου καρδιακής προσβολής.  Tο American Council on Exercise σημειώνει ότι μπορείτε να βοηθήσετε στη μείωση του εργασιακού στρες με τα εξής.  

- Να μην ανησυχείτε για προηγούμενες αναθέσεις και πώς θα μπορούσατε να τα είχατε καταφέρει καλύτερα. Αντ’ αυτού, εστιάστε στις εργασίες που βρίσκονται εμπρός.  

- Να είστε φιλικοί και να χαμογελάτε στη δουλειά, και να βρίσκετε λίγο χρόνο για φιλική κουβέντα με τους συναδέλφους.  

- Να επικοινωνείτε με σαφήνεια με τους άλλους ώστε να αποφεύγετε παρανοήσεις και εντάσεις.  

- Να παραμένετε θετικοί και να μην βυθίζεστε αποκλειστικά στα προβλήματά σας.  

- Να τρώτε καλά και να γυμνάζεστε.  

- Να επικοινωνείτε συχνά με τον διευθυντή σας.  

- Εξερευνήστε άλλες ευκαιρίες-αν είστε δυστυχισμένος στον εργασιακό χώρο και δεν βλέπετε πιθανή λύση.    

ΠΗΓΗ: iatronet.gr