Δεν θα πρέπει να πιέζετε τα παιδιά να τρώνε υγιεινά, σύμφωνα με την Academy of Nutrition and Dietetics. Η πίεση δεν έχει αποτέλεσμα. Ωστόσο η Aκαδημία σημειώνει ότι υπάρχουν βήματα που μπορείτε να κάνετε για να πετύχετε τον ίδιο στόχο. 

Ακολουθούν συμβουλές:

- Να παραμένετε συνεπείς σε προγραμματισμένα οικογενειακά γεύματα και σνακ με το παιδί σας όπου κάθεστε μαζί για να φάτε.

- Να είστε καλό παράδειγμα, τρώγοντας υγιεινές τροφές και υιοθετώντας υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

- Να τρώτε άφθονα λαχανικά, να τα σερβίρετε με διαφορετικούς τρόπους και να λέτε στο παιδί σας πόσο τα απολαμβάνετε.

- Κλείστε την τηλεόραση και κρατήστε μακριά τα κινητά τηλέφωνα την ώρα που τρώτε.

- Θέστε σαφείς προσδοκίες για τρόπους και συμπεριφορές στο τραπέζι, αλλά να είστε ρεαλιστές σχετικά με αυτό που μπορεί να καταφέρει το παιδί.


ΠΗΓΗ: iatronet.gr