Η επιστροφή σας στο γυμναστήριο μετά από εβδομάδες ξεκούρασης έχει αρχίσει ήδη να αφήνει σημάδια στο σώμα σας. Πιασμένα μέλη και πόνοι είναι μέρος του προβλήματος, μέχρι το σώμα να προσαρμοστεί. Εκτός από το καλό stretching και τα ζεστά μπάνια που σας ανακουφίζουν θα μπορούσατε να βοηθήσετε το σώμα σας καταναλώνοντας συγκεκριμένες τροφές που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και συμβάλουν στο να επαναφέρουν στα φυσιολογικά το κουρασμένο από την άσκηση σώμα. Κολοκυθόσποροι: Αυτοί οι σπόροι είναι γεμάτοι με σελήνιο, λιπαρά οξέα Ωμέγα-3 και 6 και βοηθούν στην πρόληψη των φλεγμονών με το να κοντρολάρουν τις ορμόνες που ρυθμίζουν την ξεκούραση των μυϊκών ιστών.

Κόκκινο λάχανο: Το χρώμα του είναι μια ένδειξη για το πόσο θρεπτικό είναι. Περιέχει τα φλαβανοειδή «ανθοκυανίνες» που δίνουν στο λαχανικό αυτό το έντονο χρώμα, και μειώνουν το πρήξιμο δίνοντας στο σώμα αντιοξειδωτικές ουσίες.

Μπρόκολο: Γεμάτο με αντικαρκινικές ιδιότητες αλλά και με θρεπτικής ουσίες που διαθέτουν υψηλή επουλωτική ικανότητα .

Δεντρολίβανο: Ταιριάζει τέλεια στο ψητό αρνάκι μας, τα οξέα που περιέχει όμως μειώνουν και τις χημικές ουσίες που προκαλούν οιδήματα στον οργανισμό. Πιείτε το μετά την γυμναστική σαν ζεστό αφέψημα.

Ανανάς: Περιέχει το ένζυμο βρομελίνη- όπως και πολλά άλλα εξωτικά φρούτα- το οποίο και αυτό είναι γνωστό για την αντιφλεγμονώδη δράση του, ενώ επιταχύνει την επούλωση των πρησμένων ιστών.

Πηγή: jenny.gr και φωτό: gulfnews.com