Εάν οι δίαιτες δεν είναι το φόρτε σας αλλά νιώθετε πως πρέπει να διώξετε αυτά τα περιττά κιλά που σας βασανίζουν, υπάρχει τρόπος και μάλιστα πολύ απλός. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, η μη κατανάλωση υδατανθράκων δύο φορές την εβδομάδα και η κανονική διατροφή τις υπόλοιπες, μπορεί να έχει σημαντικά αποτελέσματα στη σιλουέτα. 
Σε μελέτη που έγινε αποδείχτηκε ότι οι γυναίκες που ακολουθούσαν αυτή τη μέθοδο έχασαν 4 κιλά με σε ένα μήνα από ότι εκείνες που ακολουθούσαν μια δίαιτα βασισμένη στη Μεσογειακή διατροφή με περίπου 1500 θερμίδες την ημέρα και έχασαν μόνο 2 κιλά.

Εφαρμόστε την κόβοντας για δύο μέρες ότι έχει σχέση με υδατάνθρακες, όπως ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, λευκές επεξεργασμένες τροφές, αντικαθιστώντας τις με πρωτεΐνη και καλά λιπαρά.

Το θετικό με αυτή τη διατροφή είναι πως κάνετε εσείς το πρόγραμμα τις ημέρες που σαν βολεύει και μπορείτε να συνεχίσετε την εβδομάδα σας φυσιολογικά, χωρίς να χρειάζεται να μετράτε θερμίδες ή να κάνετε ειδικά γεύματα. Για να έχετε επιτυχημένα αποτελέσματα όμως, να θυμάστε πως επιβάλλεται τις υπόλοιπες 5 ημέρες να τρώτε χωρίς υπερβολές. Είναι κάτι που μπορείτε εύκολα να το κάνετε τρόπο ζωής.

ΠΗΓΗ: jenny.gr