Υποτίθεται ότι τα hi-tech σύνεργά μας για την επικοινωνία αλλά και για τη δουλειά μας μας βοηθούν να διεκπεραιώνουμε τις υποχρεώσεις μας πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Για πολλούς όμως, η αυξημένη χρήση των gadgets, αντί να λύνει, προκαλεί προβλήματα και μάλιστα ψυχολογικά. 
Ο Αμερικανός ψυχίατρος Εντουαρντ Χάλογουεϊ μάλιστα περιγράφει αυτή την κατάσταση ως «χαρακτηριστικό ελλειμματικής προσοχής» που χαρακτηρίζεται από ανυπομονησία και αφηρημάδα. Επειδή και σε αυτή την περίπτωση ο... διάβολος κρύβεται στην κατάχρηση και όχι στη χρήση, υπάρχουν τρόποι να οργανώσετε τη χρήση των gadgets ώστε αυτά να είναι μόνο βοηθητικά!

Αποφύγετε τις «μαύρες τρύπες» χρόνου: Πρέπει να κάνετε δουλειά, αλλά δυσκολεύεστε να αντισταθείτε στη διάθεσή σας να χαζέψετε στο Facebook; Ευτυχώς, υπάρχουν ειδικά προγράμματα που μπορούν να μπλοκάρουν συγκεκριμένες ώρες της ημέρας την πρόσβαση σε σάιτ που σας «ξελογιάζουν» και σας βγάζουν εκτός εργασιακών προθεσμιών. 


Σταματήστε την πλημμύρα των emails: Για να αποφύγετε την παράνοια του διακόπτετε συνέχεια αυτό που κάνετε επειδή «σκάει» μια ειδοποίηση για νέο email, καθορίστε αυστηρά τα διαστήματα κατά τα οποία θα ελέγχετε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Για να βοηθηθείτε ως προς αυτό, αλλάξτε τις ρυθμίσεις ώστε να μη σας έρχονται συνέχεια ειδοποιήσεις. 


Βγάλτε την τεχνολογία από την κρεβατοκάμαρα σας: Οι ερευνητές έχουν καταλήξει ότι μία ώρα προτού ξαπλώσουμε στο κρεβάτι πρέπει να κλείνουμε τηλεοράσεις, laptop και tablets. Ο λόγος είναι ότι η έκθεσή μας σε συσκευές που εκλύουν φως κατά τη διάρκεια της νύχτας εμποδίζει τη φυσική παραγωγή της «νανουριστικής» ορμόνης μελατονίνης στον οργανισμό μας. 


Πηγή: εφημερίδα espresso