Όσο παράξενο κι αν σας φαίνεται το χειμώνα ο οργανισμός μας αφυδατώνεται πιο πολύ σε σχέση με το καλοκαίρι. Ο λόγος δεν είναι μόνο το κρύο, αλλά κυρίως το γεγονός ότι καταναλώνουμε μικρότερη ποσότητα νερού.

Εκτός λοιπόν από το να πίνουμε οκτώ ποτήρια νερού την ημέρα, μπορούμε να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας τροφές, που θα αναζωογονήσουν και θα ενυδατώσουν τον οργανισμό μας.

- Αγγούρια: Η μεγαλύτερη ποσότητα νερού βρίσκεται στη φλούδα τους!
 

- Πλιγούρι βρώμης: Βάλτε το σε ένα μπολ και ρίξτε μέσα νερό ή γάλα. Θα συμβάλλει σημαντικά στην ενυδάτωση του δέρματος και γενικότερα του οργανισμού.
 

- Μήλα: Ένα μήλο περιέχει 110 ml νερού.
 

- Καρπούζι: Αποτελείται κατά το 92% από νερό και αποτελεί σημαντική πηγή βιταμίνης C.
 

- Φράουλες: Περιέχουν μεγάλη ποσότητα νερού και καλίου, τα οποία χάνει ο οργανισμός όταν ιδρώνει.
 

- Κρέας: Αν και δεν του φαίνεται είναι πλούσια πηγή ενυδάτωσης, μιας και προσφέρει μέχρι και 62,36 γραμμάρια νερό.