Το καλοκαίρι είναι μια περίοδος που συνήθως η δραστηριότητα των περισσοτέρων αυξάνεται. Λίγο η θάλασσα, λίγο οι διακοπές που περιλαμβάνουν περισσότερο περπάτημα, λίγο η μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας που μας προδιαθέτει να πάμε για ένα απογευματινό περίπατο, έχουν ως αποτέλεσμα το να κινούμαστε λίγο περισσότερο. 

Ένα συχνό ερώτημα που τίθεται είναι το τι πρέπει να τρώμε πριν πάμε να ασκηθούμε ή να περπατήσουμε ή να κολυμπήσουμε κ.λ.π.. Και δεν μιλάμε για επαγγελματική άσκηση αλλά για την δραστηριότητα που ένας μέσος άνθρωπος μπορεί να επιτελέσει μέσα στην ημέρα ή την εβδομάδα του, όπως αυτός μπορεί.

Αν πρόκειται λοιπόν να ασκηθείτε έστω και λίγο, βάλτε μισή με μία ώρα πριν, ένα σνακ με υδατάνθρακες στο πρόγραμμά σας. Ένα φρούτο, μία μπάρα δημητριακών, ένα μικρό παστέλι, λίγη σοκολάτα, μία χούφτα ξηροί καρποί, θα μπορούσαν να αποτελέσουν ιδανικά ενεργειακά σνακ πριν τη γυμναστική σας.

Αφού τελειώσετε την όποια δραστηριότητά σας οι διατροφικές σας επιλογές μετά από σωματική άσκηση φροντίστε να είναι ανάλογες του τύπου της άσκησής σας.

Αν έχετε έντονα αερόβια άσκηση, προσπαθήστε να αναπληρώσετε την ενέργεια που χάσατε τρώγοντας υδατανθρακούχα μικρογεύματα ή γεύματα, όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών, χυμούς, ενεργειακά ποτά, ελαφριά σάντουιτς, ζυμαρικά ή ρύζι.

Αν κάνετε κυρίως βάρη ή προσπαθείτε να χάσετε βάρος, βάλτε κυρίως πρωτεΐνη όπως μια πρωτεϊνική μπάρα, ένα γιαούρτι, μια σαλάτα με τόνο ή ψάρι ή κοτόπουλο ή τυρί ή αυγά.