Τις διαβάζουμε κάθε μέρα στις ετικέτες τροφίμων και ακούμε συνεχώς τους ειδικούς να μιλούν για το πόσο τις χρειαζόμαστε. Πόσα, όμως γνωρίζουμε για τις βιταμίνες που προσλαμβάνουμε και το πώς τελικά μας βοηθούν;

Aπό το αλφαβητάρι των βιταμινών επιλέγουμε εδώ το σύμπλεγμα των βιταμινών Β.

Β2 (ΡΙΒΟΦΛΑΒΙΝΗ)
Για την παραγωγή ενέργειας.
Που χρειάζεται… Βοηθά στην ανάπτυξη του οργανισμού, την αναπαραγωγή, την υγεία των ματιών, του στόματος και του δέρματος.
Πηγές: Γάλα, συκώτι, μανιτάρια, ντομάτες, πράσινα λαχανικά, πίτουρα, φύτρο σιταριού, αυγά, κρέας.

Β3 (ΝΙΑΣΙΝΗ)
Για την πνευματική και τη σωματική μας εγρήγορση.
Που χρειάζεται… Αποτελεί απαραίτητο συστατικό 2 συνένζυμων που παίζουν σημαντικό ρόλο στην αναπνοή όλων των κυττάρων του σώματός μας.
Πηγές: Όλα τα ζωικά τρόφιμα και λιγότερο τα φυτικά, όπως τα φυστίκια, τα όσπρια, οι πατάτες, τα λαχανικά.

Β5 (ΠΑΝΤΟΘΕΝΙΚΟ ΟΞΥ)
Που χρειάζεται… Βοηθά στον μεταβολισμό λιπών, υδατανθράκων και πρωτεϊνών και διατηρεί το δέρμα υγιές. Έχει έντονες επουλωτικές ιδιότητες, ενώ μέσω ορμονών βοηθά στην υγεία του νευρικού συστήματος.