Αρχικά είναι γνωστό ότι οι στερητικές δίαιτες είναι απαγορευτικές για όλους σε κάθε χρονική περίοδο, ακόμα και μετά την εγκυμοσύνη. Αντιθέτως η σωστή και υγιεινή διατροφή είναι το παν. Όσο πιο εξαντλητική είναι μία δίαιτα τόσο πιο εξαντλημένος νιώθει και ο οργανισμός σας. Για να αποφύγετε αυτό το δυσάρεστο συναίσθημα ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες: 

Πρέπει να υπάρχει ποικιλία στη δίαιτα: Καθημερινά πρέπει να καταναλώνετε γαλακτοκομικά, λαχανικά και φρούτα για να λαμβάνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν. 

Περιορίστε την κατανάλωση κρέατος: Προτιμήστε λευκό κρέας και περιορίστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε 1 με 2 φορές την εβδομάδα. 

Πείτε ναι στο ψάρι: Μειώνει το λίπος λόγω των Ω-3 λιπαρών οξέων και της πρωτεΐνης που περιέχουν. 

Προσθέστε αντιοξειδωτικά στη διατροφή σας: Είναι το παν σε μία δίαιτα καθώς αποβάλλουν τις τοξίνες. Προτιμήστε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, μαύρη σοκολάτα που έχουν αντιοξειδωτική δράση στα κυρίως γεύματά σας και στα snack σας.