Οι διατροφικές μας συνήθειες διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου μας. Εντάξει ας μην τα παραλέμε. Δεν υπάρχει καμία μαγική τροφή που αν την λάβετε θα γίνετε Einstein, παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές τροφές που βοηθούν να έχετε καλύτερη μνήμη, καθώς και ταχύτητα σκέψης.

Ποιες είναι αυτές; Πάμε να ρίξουμε μια γρήγορη ματιά: 

1. Μαύρη σοκολάτα ή κακάο: Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε φλαβονόλη, η οποία έχει την ιδιότητα να τονώνει το κυκλοφορικό μας σύστημα και να προωθεί πιο γρήγορα αίμα προς τον εγκάφαλο 

2. Λιπαρά ψάρια: Ο τόνος και ο σολομός αποτελούν άριστες τροφές. Πλούσια σε DHA (τύπος Ω-3 λιπαρών) βοηθούν σημαντικά στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. 

3. Παντζάρια: Μπορεί να βάφουν τα δόντια, αλλά όσον αφορά τον εγκέφαλό σας εκεί κάνουν θαύματα. Πλούσια σε βιταμίνη Β, βοηθούν στην διατήρηση της μνήμης σας και σας κρατάνε σε εγρήγορση. 

4. Ντομάτα : Πλούσια σε λυκοπένιο, αποτελεί ιδανική τροφή για να προλάβετε τα συμπτώματα της άνοιας 

5. Αβγά: Προτιμήστε τα ελευθέρας βοσκής, καθώς είναι πλούσιοι σε χολίνη, η οποία που βοηθά στη διατήρηση της υγείας του εγκεφάλου