Καμπάνια με τίτλο «Ελληνικό Φάρμακο» ξεκίνησε η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ), με στόχο την ενημέρωση ασθενών και γιατρών για τα πλεονεκτήματα των ελληνικών επώνυμων φαρμάκων.

Παρών στην παρουσίαση της καμπάνιας ήταν και ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος χαιρέτησε την πρωτοβουλία της ΠΕΦ και τόνισε πως το φάρμακο αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά εξαγωγικά προϊόντα της χώρας μας.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΦ Δημήτριος Δέμος, δήλωσε πως σε μια περίοδο που «το κοινό βρίσκεται σε έντονη σύγχυση και ανησυχία λόγω των ραγδαίων αλλαγών που συντελούνται το τελευταίο διάστημα στο χώρο του φαρμάκου και της υγείας», η ελληνική φαρμακοβιομηχανία, που αποτελεί έναν «ισχυρό και δυναμικό τομέα της εθνικής μας οικονομίας», αναλαμβάνει την πρωτοβουλία «να αποτυπώσει την πλήρη και ακριβή εικόνα για τα επώνυμα ελληνικά φάρμακα, μέσω μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας εθνικής εμβέλειας και μακράς πνοής».

Στον πυρήνα της καμπάνιας «Ελληνικό Φάρμακο» βρίσκεται το ενημερωτικό site www.elliniko-farmako.gr, του οποίου οι επισκέπτες θα μάθουν τους 5+1 λόγους για τους οποίους πρέπει να επιλέγουν ελληνικά φάρμακα, όπως η ασφάλεια, η ποιότητα και η αξιοπιστία τους, αλλά και η εμπιστοσύνη που τους δείχνουν οι ασθενείς σε 85 χώρες του κόσμου. Θα ενημερωθούν, μεταξύ άλλων, αναλυτικά και για τα γενόσημα φάρμακα, θέμα που απασχολεί έντονα την κοινή γνώμη το τελευταίο διάστημα. Επιπλέον, θα γνωρίσουν τη συνεισφορά του ελληνικού φαρμάκου και της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας στην οικονομία, στην απασχόληση και στο σύστημα υγείας της χώρας.

Η καμπάνια «Ελληνικό Φάρμακο» συμπληρώνεται με ειδικά ενημερωτικά έντυπα που θα διανεμηθούν σε ιατρεία, φαρμακεία και άλλους σχετικούς με το φάρμακο χώρους, και θα υποστηριχθεί από καταχωρήσεις στα έντυπα και online μέσα ενημέρωσης, καθώς και με ένα τηλεοπτικό διαφημιστικό spot που θα αρχίσει να προβάλλεται τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.