Τέσσερις συμβουλές για να μείνετε πιστοί στη δίαιτα

Τέσσερις συμβουλές για να μείνετε πιστοί στη δίαιτα

Τόσον καιρό, πιθανόν πιστεύετε ότι η μεγάλη κατανάλωση φαγητού είναι η αιτία συγκέντρωσης λίπους στην κοιλιά σας.

Αυτό μπορεί να αληθεύει, αλλά μια έρευνα υποδεικνύει ότι ενδεχομένως το στομάχι αποτελεί αιτία και όχι αποτέλεσμα του προβλήματος.

Φαίνεται πως άνθρωποι που έχουν πρόβλημα να διατηρήσουν τα χαμένα κιλά μπορούν να κατηγορήσουν τα νεύρα στο στομάχι τους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ‘International Journal of Obesity’.

Ερευνητές χώρισαν ποντικούς σε 3 ομάδες και για 24 ώρες. Mια ομάδα έλαβε διατροφή υψηλή σε λιπαρά, άλλη χαμηλή σε λιπαρά και η τρίτη ίσο μείγμα λιπαρών και χαμηλών σε λιπαρά τροφών.

Tα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι ποντικοί που ακολούθησαν διατροφή με υψηλά λιπαρά ή μεικτή ήταν λιγότερο πιθανό να αισθανθούν κορεσμό.
Τα νεύρα στο στομάχι τους φάνηκε να απευαισθητοποιούνται. Ακόμα και όταν οι ίδιοι ποντικοί επέστρεψαν σε υγιεινή διατροφή, οι επιστήμονες δεν παρατήρησαν βελτίωση στις διατροφικές τους συνήθειες.

Οι άνθρωποι έχουν τα ίδια νεύρα στο στομάχι, ωστόσο χρειάζεται νέα έρευνα για να διαπιστωθεί αν το εύρημα ισχύει στους ανθρώπους, δήλωσαν οι ερευνητές.

Αλλά αν τα αποτελέσματα δεν ισχύουν στους ανθρώπους, αυτό σημαίνει ότι η θέληση είναι ακόμα πιο σημαντική σε όσους έχουν ιστορικό διαιτητικής ανυπακοής. Επομένως, δείτε ορισμένες λύσεις για να παραμείνετε δυνατοί και να υιοθετήσετε μια υγιεινή διατροφή.

Να κοιμάστε καλά. Η Kelly McGonical, του Stanford University, δημοσίευσε τα ευρήματα της έρευνάς της που συνδέουν τη θέληση με τον ύπνο στο βιβλίο ‘The Willpower Instinct’ .Στην έρευνα εξέτασε ανθρώπους που είχαν εθιστεί σε σκληρές ουσίες. Μια ομάδα κοιμόταν για 7 ώρες και η άλλη για 8. Η ομάδα που κοιμήθηκε λιγότερο παρουσίασε βλάβη στην περιοχή του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνη για το διαχωρισμό μεταξύ της βραχυπρόθεσμης ευχαρίστησης και των μακροπροθέσμων στόχων.

Διαλογισμός. Ο διαλογισμός αφορά τον έλεγχο των σκέψεων στο μυαλό μας. Μπορείτε να σταματήσετε τις σκέψεις; Αν δεν μπορείτε, ενδεχομένως δεν έχετε τον πλήρη έλεγχο, που μπορεί να σας αφήσει ευάλωτους στη λιγούρα. Αν ο διαλογισμός είναι κάτι καινούργιο για σας αρχίστε με ένα λεπτό την ημέρα. Μπορείτε να δείτε βελτίωση καθώς εξοικειώνεστε.

Αποφύγετε το αλκοόλ. Το αλκοόλ μειώνει την αυτοεπίγνωση, η οποία είναι αυτό που χρειάζεστε για να παραμείνετε δυνατοί και να πολεμήσετε ενάντια στη λιγούρα.

Να είστε ο καλύτερος φίλος του εαυτού σας. Αν είχατε μια καλή φίλη που σας ζητούσε να τη βοηθήσετε να κρατήσει τη δίαιτά της τι θα της λέγατε αν κοιτούσε ένα γλυκό; Δεν αξίζει; Να το αποφύγει; Πείτε τέτοια στον εαυτό σας. Μπορεί να μην έχουν αποτέλεσμα όλη την ώρα, αλλά θα εκπλαγείτε σχετικά με το πόσο συχνά βοηθούν.

Πηγή: iatronet.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο