Η βιταμίνη Κ αν και όχι τόσο γνωστή είναι μια από τις σημαντικότερες, καθώς σχετίζεται με πολλές λειτουργίες στον ανθρώπινο οργανισμό.

Η σημαντικότερη ίσως είναι η συμμετοχή της στην πήξη του αίματος. Χωρίς αυτήν το αίμα δεν πήζει και γι’ αυτό η έλλειψή της σχετίζεται με αιμορραγίες.

Επίσης, η βιταμίνη Κ σχετίζεται και με το μεταβολισμό του ασβεστίου και την μεταφορά του από και προς τα οστά μας, συμβάλλοντας κατά αυτόν τον τρόπο στην καλή σκελετική υγεία.

Καλές πηγές βιταμίνης Κ είναι το σπανάκι, το λάχανο, το μαρούλι, τα λαχανάκια Βρυξελών, το συκώτι, τα σπαράγγια. 

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε άτομα που λαμβάνουν αντιπηκτική θεραπεία, καλό είναι να διατηρείται σταθερή η ποσότητα των τροφών που περιέχουν βιταμίνη Κ (η οποία λειτουργεί αντίστροφα στη θεραπεία), ούτως ώστε ο θεράπων ιατρός να προσαρμόσει ανάλογα την δόση της αγωγής.