Αυτές είναι οι σωστές στάσεις για τον ύπνο

Αυτές είναι οι σωστές στάσεις για τον ύπνο

Κοιμάστε στο πλάι, «κουλουριάζεστε» σε εμβρυακή στάση, προτιμάτε να κοιμάστε μπρούμυτα ή ανάσκελα;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η στάση του ύπνου είναι καθοριστικός παράγοντας για την υγείας μας.

Συγκεκριμένα, μία κακή στάση στον ύπνο μπορεί να αποτελέσει αιτία όχι μόνο για άστατο ύπνο, αλλά και επίμονους πόνους στην πλάτη ή τον αυχένα.

Όπως εξηγούν οι ειδικοί, η καλύτερη στάση για το σώμα μας είναι είτε στο πλάι είτε ανάσκελα.

Μάλιστα, δεν έχει σημασία αν κοιμάται κανείς στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά του, εκτός κι αν πρόκειται για έγκυο.

Έχει διαπιστωθεί από σχετικές έρευνες ότι και οι δύο αυτές στάσεις υποστηρίζουν τη σπονδυλική στήλη και το λαιμό, με αποτέλεσμα το άτομο να ξεκουράζεται καλύτερα και να προλαμβάνονται τραυματισμοί, αλλά και ενοχλήσεις που είναι δυνατόν να χρονίσουν.

Όσοι κοιμούνται ανάσκελα είναι καλό να τοποθετούν ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά τους. Με αυτόν τον τρόπο τα πόδια τους θα είναι σε ευθεία γραμμή με το κάτω μέρος της πλάτης και τη σπονδυλική στήλη, με αποτέλεσμα το σώμα να έχει καλύτερη υποστήριξη. Επίσης, είναι καλύτερο να έχει κανείς τα χέρια του κάτω, δίπλα στο σώμα του και όχι απλωμένα πάνω από το κεφάλι του.

Αντίστοιχα, όσοι προτιμούν να κοιμούνται στο πλάι, καλό θα είναι να λυγίζουν το πόδι που βρίσκεται στην επάνω πλευρά και να βάζουν ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα. Με αυτό τον τρόπο κρατούν τη λεκάνη σε ευθεία γραμμή, αποτρέποντας τη φυσική συστροφή.

Πηγή: onmed.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο