Προσοχή στο τραπέζι του Μ. Σαββάτου

Προσοχή στο τραπέζι του Μ. Σαββάτου

Το τραπέζι του Μ. Σαββάτου αποτελεί ένα πολύ κρίσιμο γεύμα για να γίνει ομαλά η μετάβαση από τη νηστεία προς το Πάσχα

Είναι ουσιαστικά το πρώτο γεύμα μετά από μια περίοδο νηστείας, ξεκούρασης και αποτοξίνωσης του οργανισμού, με τρόφιμα απαλλαγμένα από λιπαρά, αλάτι και τοξίνες προς πιο βαρύ φαγητό.

Αν δεν γίνει ομαλά μπορεί να έχει δυσάρεστες συνέπειες για το στομάχι, το έντερο, την καρδιά, την πίεσή μας κ.α..
Για το λόγο αυτό παρακάτω παραθέτουμε ορισμένες χρήσιμες διατροφικές συμβουλές για μια ομαλή μετάβαση από τη νηστεία προς το αναστάσιμο δείπνο :

• Το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου φάτε μια σαλάτα με άφθονα λαχανικά
• Μην καταναλώνεται μεγάλες ποσότητες φαγητού αμέσως μετά από τη νηστεία.
• Σερβίρετε πάντα στο πιάτο σας και μην τσιμπάτε με το χέρι από το τραπέζι.
• Στη μαγειρίτσα βάλτε άφθονα λαχανικά.
• Επιλέξτε ένα βασικό γεύμα. Αν φάτε μαγειρίτσα αποφύγετε να έχετε μεγάλη ποσότητα κρέατος μαζί.
• Αν δεν φάτε μαγειρίτσα και επιλέξτε το κρέας, συνοδέψτε οπωσδήποτε με μία σαλάτα.
• Πίνεται αρκετό νερό .
• Αποφύγετε το γλυκό και αρκεστείτε σε 1 – 2 πασχαλινά κουλουράκια ή 1 μικρό κομμάτι τσουρέκι.
• Μην κοιμηθείτε αμέσως μετά το φαγητό.

Όλα όσα αναφέρθηκαν θα δώσουν τη δυνατότητα σε όλους να απολαύσουν το εορταστικό τραπέζι των ημερών, χωρίς υπερβολές και προβλήματα για τον οργανισμό. Γιατί όπως και καθημερινά έτσι και στις γιορτές θα πρέπει το διαιτολόγιο μας να μην στερείται ποιότητας αλλά να είναι πάντα ελεγχόμενο. 

Πηγή: neadiatrofis.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο