Διατροφή και χοληστερίνη για το καλοκαίρι

Διατροφή και χοληστερίνη για το καλοκαίρι

Αν έχετε υψηλή χοληστερίνη τότε το πρώτο που πρέπει να προσέξετε είναι τα κορεσμένα λιπαρά και τη χοληστερίνη που προσλαμβάνεται μέσα από τα τρόφιμα που καθημερινά καταναλώνετε. 

Ωστόσο το καλοκαίρι, η ευρύτερη διάθεση διακοπών και απελευθέρωσης αντανακλάται και διατροφικά. 

Χρειάζεται λοιπόν πολύ προσοχή, καθώς αγαπημένες γεύσεις του καλοκαιριού μπορούν να απογειώσουν τη χοληστερίνη σας. Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

• Παγωτό
Ίσως η μεγαλύτερη παγίδα. Αγαπημένη γεύση, που αποτελεί ένα κλασικό καταφύγιο δροσιάς στη διατροφή μας. Παρόλ’ αυτά, λόγω του γάλακτος που περιέχει, και του αυγού και της σοκολάτας που μπορεί να περιέχει, αποτελεί μια πηγή κορεσμένων λιπαρών και χοληστερίνης. Ιδιαιτέρως το παρφέ και η σοκολάτα.

• Κόκκινο κρέας
Το μπάρμπεκιου με διάφορα κρεατικά, κιμά, μπριζόλες, καλαμάκια κ.α., μπορεί αν γίνεται συχνά να απογειώσει τη χοληστερίνη σας. Κι αυτό καθώς το μοσχάρι και το χοιρινό είναι πολύ πλούσια σε κορεσμένα κυρίως λιπαρά αλλά και χοληστερίνη. 

• Ποπ κορν στο σινεμά
Το βούτυρο μυρίζει από μακριά όταν παίρνετε ένα ποπ κορν στο σινεμά. Αυτό από μόνο του είναι επιβαρυντικό.

• Θαλασσινά
Καλοκαιράκι, ουζάκι στην παραλία και για όσους ακόμη το αντέχει η τσέπη τους και θαλασσινά. Τηγανητό καλαμαράκι, γαρίδα και όλα τα παρελκόμενα. Προσοχή όμως όλα τα θαλασσινά περιέχουν χοληστερίνη και ακόμη περισσότερο τα τηγανητά πολλά λιπαρά, καθώς επίσης και trans λιπαρά, τα οποία επιβαρύνουν το καρδιαγγειακό μας σύστημα.

• Ροφήματα καφέ
Εδώ δεν μιλάμε για τον κλασικό καφέ αλλά για ροφήματα τύπου fredoccino. Είναι πολύ πλούσια σε λιπαρά και αν έχετε υψηλή χοληστερίνη καλό είναι να τα αποφεύγετε.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο