Η σωστή γυμναστική για τους πόνους στην πλάτη

Η σωστή γυμναστική για τους πόνους στην πλάτη

Ένα από τα συχνότερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος ενήλικας είναι οι πόνοι στην πλάτη. 

Και η σωστή άσκηση, όπως αναφέρει το neadiatrofis.gr, φαίνεται πως είναι ένα από τα «κλειδιά» για την ανακούφιση από αυτούς τους πόνους. 

Ποιες είναι όμως οι συχνότερες αιτίες που τους προκαλούν; Και πως αντιμετωπίζονται; 

1. Ακινησία

Η ακινησία μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή είναι το χειρότερο για την πλάτη ενός ανθρώπου.

Αντιμετώπιση: Περπάτημα για 2 λεπτά, το λιγότερο μια φορά την ώρα. Μεγάλο ρόλο παίζει και η στάση που κάθεται κάποιος στην καρέκλα.

2. Ψηλά τακούνια και μπαλαρίνες

Γνωρίζουμε τις αρνητικές επιπτώσεις των ψηλών παπουτσιών. Αυτό που δεν είχαμε φανταστεί είναι ότι ακόμα και οι μπαλαρίνες ή οι σαγιονάρες που φοράμε, μπορούν να λειτουργήσουν επιβαρυντικά στην πλάτη μας.

Αντιμετώπιση: Διαφορετικά παπούτσια κάθε μέρα. Εναλλαγή ψηλών τακουνιών μέσου ύψους και ίσιων παπουτσιού.

3. Φτέρνισμα

Παραδόξως αυτή η φαινομενικά αθώα πράξη είναι κοινή αιτία πόνων στην πλάτη. Η ταχύτητα ενός φτερνίσματος είναι πάνω από 100 μίλια την ώρα και επειδή δεν είναι ευγενικό να φτερνιστείς πάνω σε κάποιον, αυτόματα καλύπτουμε το στόμα μας και γυρίζουμε από την άλλη. Η αυθόρμητη κίνηση όπου στρέφουμε απότομα τον κορμό μας προς την άλλη πλευρά, είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για την πλάτη μας, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Αντιμετώπιση: Γύρνα όλο σου το σώμα και όχι μόνο τον κορμό όταν θες να φτερνιστείς.

4. Το λάθος σουτιέν

Έρευνες δείχνουν ότι το 80% των γυναικών φορά σουτιέν που δεν είναι ακριβώς στο νούμερό του. 

Αντιμετώπιση: Προσέξτε στις διαστάσεις των σουτιέν. Τα αθλητικά προσφέρουν στήριξη και τραβούν πίσω τους ώμους.

5. Κοιλίτσα

Ακόμα και μερικά παραπανίσια κιλά γύρω από τη μέση, κάνουν τη λεκάνη να γέρνει μπροστά και επιβαρύνουν την πλάτη.

Αντιμετώπιση: Ασκήσεις για κάψιμο το λίπους, όπως τρέξιμο ή κολύμβηση για 45 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα θα είναι πιο αποτελεσματικές.

6. Άγχος

Οι μύες της πλάτης, όπως το υπόλοιπο σώμα, όταν νιώθει κάποιος σφιγμένος, υφίστανται πίεση.

Αντιμετώπιση: Ήπια άσκηση όπως το περπάτημα ή η yoga μπορεί να ηρεμήσει και μαζί να ανακουφίσει τους πόνους της πλάτης.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο