Δέκα ιδέες για 10λεπτες ασκήσεις

Δέκα ιδέες για 10λεπτες ασκήσεις

Ο χρόνος είναι ένα από τα πολυτιμότερα αγαθά, που θα μπορούσε να ζητήσει κανείς στις μέρες μας. Η πλειοψηφία των ανθρώπων υποστηρίζει, ότι δεν της φτάνουν οι 24 ώρες ενός 24ωρου, κάτι που φυσικά για πολλούς λειτουργεί και ως «δικαιολογία» για να αποφεύγουν τη γυμναστική.

Οι ειδικοί όμως τονίζουν, ότι η άσκηση είναι το καλύτερο «φάρμακο» που θα μπορούσε να προσφέρει κανείς στον οργανισμό του. Μάλιστα, ακόμη και η μικρής διάρκειας σωματική δραστηριότητα σωρευτικά, έχει αποδειχθεί ότι προστατεύει τον οργανισμό και λειτουργεί προληπτικά έναντι τις εμφάνισης προβλημάτων υγείας, όπως το μεταβολικό σύνδρομο, η υψηλή αρτηριακή πίεση, η μεγάλη περιφέρεια μέσης και η χοληστερόλη.

Ακόμη και 10 λεπτά τρεις φορές την ημέρα αρκούν για να επωφεληθεί ο οργανισμός σας από τα οφέλη της άσκησης.

Δείτε παρακάτω 10 τρόπους για 10λεπτες ασκήσεις… έτσι ώστε να μην πείτε ποτέ ξανά, ότι «δεν έχετε χρόνο για γυμναστική»:

1. Βγάλτε βόλτα το σκύλο σας, ή κάντε ένα μικρό περίπατο μόνοι σας. 

2. Μην κάθεστε όταν μιλάτε στο τηλέφωνο… σηκωθείτε όρθιοι και περπατήστε, ακόμη και μέσα στο σπίτι!

3. Φορέστε αθλητικά και τρέξτε για 10 λεπτά, πριν ή μετά τη δουλειά.

4. Περπατάτε καθώς διαβάζετε κάτι.

5. Επιλέξτε τρία αγαπημένα σας κομμάτια και… χορέψτε μόνοι σας! 

6. Κάντε μερικούς κοιλιακούς ενώ βλέπετε τηλεόραση.

7. Κάντε τις δουλειές του σπιτιού.

8. Κάντε καθίσματα… εκεί που κάθεστε!

9. Δοκιμάστε μερικές ασκήσεις γιόγκα και διατάσεων στο σαλόνι του σπιτιού σας.

10. Ξεσκονίστε το παλιό σας ποδήλατο και βγείτε μια βόλτα στη γειτονιά.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο