Μυστικά για καλύτερο ύπνο

Μυστικά για καλύτερο ύπνο

Έχετε προβλήματα με τον ύπνο , δείτε τι μπορείτε να κανέτε. 

Ασκηθείτε καθώς η γυμναστική αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και είναι ένας φυσικός τρόπος να καταπολεμήσετε τις αϋπνίες. 

Όπως γράφει το onmed.gr, πείτε "ναι" στα μικρά διαλείμματα για ύπνο μέσα στην ημέρα. Έτσι θα βοηθήσετε τον οργανισμό σας να ρυθμίσει εκ νέου τον κιρκαδικό του ρυθμό και σταδιακά θα αυξήσετε τις ώρες ύπνου το βράδυ και θα μειώσετε εκείνες της ημέρας.

Μειώστε την ποσότητα καφεΐνης που καταναλώνετε καθώς μπορεί η ποσότητα καφέ που καταναλώνατε παλιότερα χωρίς πρόβλημα ύπνου, να σας δημιουργεί πλέον δυσκολίες να αποκοιμηθείτε το βράδυ.

Κλείστε την τηλεόραση την ώρα που θέλετε να κοιμηθείτε γιατί σας κάνει κακό. Το έντονο φως της οθόνης κάνει τον εγκέφαλο να πιστεύει ότι είναι ακόμα ημέρα και περιορίζει την παραγωγή μελατονίνης, της "ορμόνης του ύπνου", όπως έχει χαρακτηριστεί.


 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο