Οι διαιτολόγοι το λένε ξεκάθαρα: Το φαγητό επηρεάζει τη διάθεσή μας. Δείτε τι πρέπει να περιλαμβάνει μια …χαρούμενη δίαιτα.

Τακτικά σνακ
Όταν τρώτε κάθε 3-4 ώρες, το σώμα σας παραμένει ικανοποιημένο και τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα σας σταθερά.

ΛΙΓΕΣ λευκές τροφές
Για να είναι ισορροπημένο, κάθε γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει υδατάνθρακες ολικής άλεσης, πρωτεΐνη και μια μικρή ποσότητα υγιεινών λιπαρών.

Όχι στερήσεις
Το να ξέρετε ότι κάποιες τροφές είναι εντελώς απαγορευμένες είναι για την ψυχολογία σας σαν μια πολύ κακή δίαιτα χωρίς τέλος.

Ποικιλία & εναλλαγές
Μην τρώτε την ίδια σαλάτα κάθε μέρα. Το σώμα σας δεν θα ανεχτεί τη μονοφαγία για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Απολαύσεις χωρίς ενοχές
Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχουν πολλές. Τι θα λέγατε όμως για μια απολαυστική κούπα τσάι με άρωμα βανίλια ή γιασεμί; Τα αφεψήματα, οι χυμοί χωρίς ζάχαρη και τα αναψυκτικά Light (με μέτρο!) μπορεί να μη σας χορταίνουν, ωστόσο είναι μίνι απολαύσεις, χωρίς ενοχές.