Η εγκυμοσύνη όχι μόνο δεν απαγορεύει την άσκηση, αντιθέτως την επιβάλλει, καθώς μειώνει την πρόσληψη βάρους, διασφαλίζει καλύτερη ποιότητα ύπνου, ενώ εγγυάται λιγότερες επιπλοκές, πιο γρήγορη αποκατάσταση μετά τον τοκετό, καθώς και ευκολότερη απώλεια βάρους.

Οι ειδικοί συνιστούν τέσσερις βασικούς τρόπους γυμναστικής, όπως το περπάτημα, το κολύμπι, τη γιόγκα και τις πιλάτες.

Ιδανικά θεωρούνται καθημερινά τριάντα λεπτά περπατήματος, ειδικά τους τελευταίους τρεις μήνες πριν από τον τοκετό.

Το κολύμπι ανακουφίζει από τους πόνους της εγκυμοσύνης, ενώ η άσκηση και η χαλάρωση που προσφέρει η γιόγκα αποτελεί μια καλή άσκηση.

Ωφέλιμες και οι πιλάτες πριν αλλά και μετά τον τοκετό καθώς ασκούνται περισσότερο οι μύες γύρω από την κοιλιά και τη λεκάνη που χρησιμοποιούνται στη διαδικασία του τοκετού.