Διατροφή για αλλαγή του μεταβολισμού

Διατροφή για αλλαγή του μεταβολισμού

Υπάρχει κάτι τέτοιο; Όχι όπως το φαντάζονται οι περισσότεροι. Δεν υπάρχουν δηλαδή τρόφιμα που ως δια μαγείας θα σας κάνουν να χάσετε βάρος.

Ωστόσο, αλλαγές στις γενικότερες συνήθειες μας, όπως μεγάλη αύξηση ή μείωση της ποσότητας του φαγητού που καταναλώνουμε, αύξηση ή μείωση της σωματικής μας δραστηριότητας, μπορούν να τον επηρεάσουν. Και επειδή συνήθως το ζητούμενο, ιδιαιτέρως για άτομα που θέλουν να χάσουν ή να μην παίρνουν βάρος, είναι να κρατήσουμε το μεταβολισμό μας ψηλά, ας δούμε μερικούς εύκολους τρόπους και λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν :

- Μην κάνετε πολύ αυστηρές δίαιτες και μην μειώνετε απότομα την ποσότητα του φαγητού και τις θερμίδες που καθημερινά προσλαμβάνετε.

- Έχετε πολλά γεύματα μέσα στην ημέρα, ιδανικά ένα γεύμα ή σνακ ανά τρεις με τέσσερις ώρες , αυξάνοντας κατά αυτόν τον τρόπο τη λεγόμενη μεταγευματική θερμογένεση.

- Χρησιμοποιείτε περισσότερα μπαχαρικά, ιδιαιτέρως καυτερά όπως το κόκκινο πιπέρι στο φαγητό σας.

- Ενισχύστε ελαφρώς την ποσότητα της πρωτεΐνης στη διατροφή σας, με έμφαση σε πηγές όπως το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το ψάρι και το αυγό .

- Φροντίστε να ασκείστε καθημερινά, με συνδυασμό αερόβιας άσκησης και ήπιας άσκησης με βάρη, ενώ αποφύγετε τη χρήση τεχνητών λιποδιαλυτών στα γυμναστήρια, καθώς μετά από διακοπή τους ο μεταβολισμός σας θα πέσει δραματικά.

Πηγή: www.neadiatrofis.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο