Οι καλύτερες συμβουλές για να είστε σε φόρμα

Οι καλύτερες συμβουλές για να είστε σε φόρμα

Σωστή διαχείριση χρόνου, «χτίσιμο» μυϊκής μάζας και ξεκούραση, είναι τα μυστικά για να είμαστε πάντα σε φόρμα.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, με τέσσερις μόνο «κινήσεις», μπορούμε να διατηρήσουμε την καλή μας υγεία και τη φυσική μας κατάσταση.

Η σωστή διαχείριση του χρόνου μας, είναι η αρχή αλλά και το ήμισυ του παντός. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, αν δεν το κάνουμε αυτό, τότε δεν θα έχουμε χρόνο ούτε για να κοιμηθούμε όσες ώρες χρειάζεται ο οργανισμός μας, ούτε για να ετοιμάσουμε στον εαυτό μας ένα υγιεινό γεύμα, ούτε να γυμναστούμε.

Το «χτίσιμο» της μυϊκής μάζας είναι πολύ σημαντικό για το σώμα μας. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε είτε με γυμναστική με βάρη, είτε εκτελώντας ασκήσεις που έχουν ως «αντίβαρο» το ίδιο μας το σώμα (κοιλιακοί, πους απς, βαθιά καθίσματα}.

Η προσήλωση στις ασκήσεις την ώρα της γυμναστικής, είναι πολύ σημαντική για την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων. Οι άνθρωποι που πηγαίνουν στο γυμναστήριο και εκτελούν μηχανικά τις ασκήσεις με το μυαλό τους αφηρημένο, σχεδόν δεν γυμνάζονται, λένε οι επιστήμονες.

Η ανάπαυση, είναι το τελευταίο αλλά και το μείζον για να παραμένουμε σε φόρμα. Όταν ξεκουράζεται, το σώμα δυναμώνει. Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι η εξαντλητική άθληση είναι το απαραίτητο για ένα καλογυμνασμένο σώμα, αλλά κάνουν λάθος.
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο