Όταν ταξιδεύετε, προσέξτε να ακολουθείτε το συνηθισμένο πρόγραμμα διατροφής σας. Αν συνήθως γευματίζετε στη 1:00 μ.μ., τότε σταματήστε αυτή την ώρα να φάτε κάτι. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα όταν ταξιδεύετε με παιδιά. Τα πεινασμένα παιδιά, συχνά γίνονται παράξενα. Επίσης, αν φάτε όταν πρέπει, θα κάνετε πιο έξυπνες επιλογές γεύματος και θα οδηγείτε στη συνέχεια με περισσότερη προσοχή.
* Βγείτε από το αυτοκίνητο για να φάτε. Θα δώσετε περισσότερη προσοχή στο τι τρώτε και θα κάνετε πιο υγιεινή επιλογή, αν επιλέξετε να καθίσετε σε τραπέζι. Αν φάτε γρήγορα, έχετε αυξημένες πιθανότητες να φάτε περισσότερο.

* Χρησιμοποιήστε πηρούνι και κουτάλι. Επιλέξτε πιάτα που σας αναγκάζουν να φάτε αργά.

* Έχετε μαζί σας πολύ νερό. Ο κλιματισμός στο αυτοκίνητο και το αεροπλάνο προκαλεί αφυδάτωση. Έχετε μαζί σας άφθονο νερό για εσάς (και τα παιδιά) για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

* Φροντίστε να έχετε μαζί σας άφθονα φρούτα και λαχανικά. Αν πρέπει να έχετε μαζί σας σνακ, επιλέξτε φρούτα και λαχανικά. Είναι πολύ καλύτερο να απασχολείτε τα χέρια και το στόμα σας με μήλα και καροτάκια παρά με γλυκά και πατατάκια.

* Ελέγχετε τις μερίδες σας. Προτιμήστε το παιδικό γεύμα όταν επισκέπτεστε φαστ φουντ. Οι μερίδες είναι μικρές, αλλά χορταστικές, αν τρώτε αργά. Προσθέστε μια σαλάτα, αν υπάρχει. Οι μεγάλες ποσότητες φαγητού φέρνουν υπνηλία.

* Αποφύγετε το αλκοόλ. Ακόμη και μικρή ποσότητα αλκοόλ, μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.




Πηγή: mednutrition.gr