H αρθρίτιδα ταλαιπωρεί πλήθος κόσμου, ιδιαίτερα μεγαλύτερης ηλικίας. Υπάρχουν όμως κάποια μικρά μυστικά ώστε να προστατευθείτε από αυτή αλλά και να ανακουφίσετε του πόνους που δημιουργεί. Η άσκηση είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη όσον αφορά τις αρθρώσεις και τους συνδέσμους, και τη συστήνουν όλοι οι γιατροί.

Τι ασκήσεις να επιλέξεις για την αρθρίτιδα

Περπάτημα: Βοηθάει στη διατήρηση της ελαστικότητας των αρθρώσεων.
 
Tai-Chi: Εκτελώντας το τα άτομα με αρθρίτιδα διατηρούν τη σταθερότητά τους και βελτιώνουν το εύρος της κίνησης.

Yoga: Συμβάλλει στην ανακούφιση του πόνου, στη χαλάρωση των σκληρών μυών και διευκολύνει την κίνηση των αρθρώσεων.
 
Κολύμβηση: Το νερό βοηθάει υποστηρίζοντας το σώμα, ενώ παράλληλα οι αρθρώσεις δουλεύουν σε έναν ικανοποιητικό βαθμό εύρους κίνησης.

Τρέξιμο/Τζόκινγκ: Έρευνες δείχνουν, σε αντίθεση με άλλες απόψεις, πως το τρέξιμο δεν προκαλεί οστεοαρθρίτιδα σε εκείνους με φυσιολογικά, μη τραυματισμένα γόνατα.

Συνδυασέ τες… Για να βελτιώσεις το αποτέλεσμα της άσκησης δοκίμασε τα συμπληρώματα διατροφής Glucosalage SO4, Olympian Labs. Βοηθούν στη δημιουργία χόνδρων και στη  μείωση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας.






Πηγή: myself.gr