Mακροβιοτική δίαιτα: Η αγαπημένη των σταρ

Mακροβιοτική δίαιτα: Η αγαπημένη των σταρ

Είναι μια ιδιαίτερα δημοφιλής δίαιτα, με ένα πρόγραμμα που αφορά την ομορφιά και την υγεία και που το προτιμούν πολλές celebrities ανά τον κόσμο. 

Η μακροβιοτική δίαιτα είναι μια πολύ υγιεινή δίαιτα, που μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά σας, αλλά και να αποκτήσετε ένα πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα, αποφεύγοντας ή και θεραπεύοντας διάφορες ασθένειες.

Όμως, όπως κάθε τι καινούργιο στον οργανισμό, έτσι και μια νέα δίαιτα ή ένα νέο πρόγραμμα διατροφής θέλει προσοχή στην αρχή και δεν είναι πολύ εύκολο στον τρόπο που θα ακολουθηθεί, δεδομένου ότι πρόκειται πάντα για μια ξαφνική αλλαγή.

Σύμφωνα με το iatronet.gr, η συγκεκριμένη δίαιτα, θεωρείται αρκετά απλή και δεν δυσκολεύει όσους αποφασίζουν με πειθαρχία να την ακολουθήσουν. 

Το πρόγραμμα αυτής της διατροφής έχει απαραίτητη προϋπόθεση την κατανάλωση μιας ισορροπημένης διατροφής, αλλά και του συνδυασμού τροφίμων. Ο συνδυασμός του γιν και του γιανγκ στη διατροφή, όπως λένε οι ειδικοί του προγράμματος, είναι απαραίτητος. Τα γιν είδη διατροφής αφορούν τα προϊόντα που καλλιεργούνται σε θερμές κλιματικές συνθήκες και που περιέχουν πολύ νερό, ενώ τα γιανγκ τρόφιμα καλλιεργούνται σε ψυχρότερες κλιματικές συνθήκες και είναι ξηρά. Απαραίτητο στη συγκεκριμένη δίαιτα είναι η κατανάλωση μέτριας ποσότητας τροφίμων, για μεγαλύτερη προστασία του οργανισμού. Να μασάτε πολύ ώρα το φαγητό σας και να τρώτε μόνο όταν πεινάτε πραγματικά.


Κατά κύριο λόγο τα τρόφιμα γιν είναι: τα φρούτα, τα φυλλώδη λαχανικά, οι σπόροι, οι φυσικοί χυμοί φρούτων και λαχανικών, η μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και η βύνη.
Τα κατ' εξοχήν γιανγκ τρόφιμα είναι: τα δημητριακά, τα άλευρα, τα ζυμαρικά και τα λαχανικά που είναι ρίζες, τα θαλασσινά, το τυρί, τα λαχανικά που έχουν ανάπτυξη προς τα κάτω και μέσα στο έδαφος και το αλάτι.

Τα υπερβολικά γιν τρόφιμα είναι: τροφές με περίσσια ζάχαρη, γλυκά, κέικ, τα μπαχαρικά, το αλκοόλ, το τσάι, ο καφές.
Τα υπερβολικά γιανγκ τρόφιμα είναι: το κρέας, τα πουλερικά, τα σκληρά τυριά τα αυγά και τα αλατισμένα τρόφιμα.

Ένα ισορροπημένο γεύμα, στη μακροβιοτική διατροφή θα λάμβανε το 60% από τα δημητριακά, το 25% από τα λαχανικά (συμπεριλαμβανομένων ορισμένων φρούτων), το 10% από τα λαχανικά με φύκια και το 5% αντίστοιχα από σούπες, αυγά, τυρί, κρέας ή ψάρια ή θαλασσινά.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο