Οι επίπεδοι κοιλιακοί δε χρειάζεται να αποτελούν πλέον όνειρο και καημό θερινής νυκτός. Ακόμα και σήμερα, μπορείτε να υιοθετήσετε τις τροφές – "κλειδιά" που θα κάνουν την άλλoτε πλαδαρή κοιλιά σας, επίπεδη με κοιλιακούς! Ακολουθήστε την ακροστιχίδα των τροφών που πρέπει να βάλετε στη δίαιτα της επίπεδης κοιλίτσας και έχετε στο μυαλό σου μόνο δύο βασικούς κανόνες:


*Προσθέστε τουλάχιστον δύο ή τρία από τα παρακάτω προϊόντα σε κάθε ένα από τα βασικά σας γεύματα και φροντίστε να υπάρχει έστω ένα από τα παρακάτω σε κάθε σνακ.
* Προσπαθήστε να υπάρχει μια ποικιλία και ισορροπία ανάμεσα στις διατροφικές ομάδες που βάζετε σε κάθε γεύμα (τόσο πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίπος).

Αμύγδαλα και άλλοι ξηροί καρποί (με τη φλούδα τους):

Αποτελούν σούπερ τροφή αφού σου μειώνουν το αίσθημα λιγούρας και σε βοηθούν να χτίσετε δυνατούς μυς. Αποτελούν το ιδανικό σνακ και καταπολεμούν τα καρδιακά νοσήματα, την υψηλή αρτηριακή πίεση, τις ρυτίδες και τον καρκίνο. Προσθέστε αμύγδαλα στην σαλάτα σας και νιώστε χορτάτη για περισσότερο.

Γαλακτοκομικά Προϊόντα (χωρίς λιπαρά και με λίγα λιπαρά) και τυράκι και γιαούρτι

Δεν σας βοηθούν μόνο να χτίσετε γερά οστά αλλά πυροδοτούν την διαδικασία αδυνατίσματος και βοηθούν να αποφεύγονται τα πρηξίματα της κοιλιάς. Καταπολεμούν την οστεοπόρωση, την υψηλή αρτηριακή πίεση και τον καρκίνο.


Σπανάκι και τα λοιπά πράσινα λαχανικά:

Εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και τα μόρια που επιταχύνουν την γήρανση. Καταπολεμούν τον καρκίνο, την παχυσαρκία και την οστεοπόρωση.


Φασολάκια και όσπρια

Σας βοηθούν να καίτε λίπος, ρυθμίζουν την πέψη (η κακή πέψη ευθύνεται για την πρησμένη σας κοιλιά πολλές φορές) ενώ χτίζετε μυς- ειδικά εκεί που τους θέλετε. Καταπολεμούν τον καρκίνο του παχέος εντέρου και των καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Στιγμιαία βρόμη (χωρίς γλυκαντικά και χωρίς έξτρα γεύση):

Σας δίνει την ενέργεια που χρειάζεστε για να συνεχίσετε εκείνο το σετ κοιλιακών που ξεκινήσατε, μειώνει την κακή χοληστερόλη και ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Καταπολεμά τον διαβήτη, την παχυσαρκία και τις παθήσεις της καρδιάς. Αποτελεί το πιο μοδάτο σνακ που μπορείτε να καταναλώσετε.

Αυγουλάκια (δώστε βάση στο ασπράδι)

Χτίζουν μυς και καίνε το λίπος, ενώ ταυτόχρονα καταπολεμούν την παχυσαρκία. Φέρνουν τον κορεσμό γρηγορότερα και σας κρατούν χορτάτους για περισσότερο.


Γαλοπούλα και τα λοιπά άπαχα κρέατα:
Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και σας βοηθά να χτίσετε δυνατούς μυς.


Φυστικοβούτυρο:
Κάψτε λίπος και χτίστε μυς ενώ διατηρήστε την ενέργειά σας στα ύψη με μόλις ένα κουταλάκι! Ικανοποιήστε την ανάγκη για γλυκό και τις λιγούρες χωρίς να ξεφύγετε θερμιδικά και να κάνετε την κοιλίτσα σας να πρηστεί.


Παρθένο Ελαιόλαδο:
Καλμάρει τα στομαχικά προβλήματα και βοηθά στην καλή λειτουργία της πέψης!


Δημητριακά και προϊόντα ολικής άλεσης:
Αποτρέπουν την αποθήκευση λίπους στο σώμα και ειδικά στα προβληματικά σημεία. Διατηρούν το αίσθημα κορεσμού για περισσότερο.


Φρούτα του δάσους!
Κατευνάζουν τις λιγούρες, βελτιώνουν την ισορροπία και συγκέντρωση (στο στόχο ντε, την επίπεδη κοιλιά) και αποτρέπουν την παχυσαρκία.

Μην ξεχνάτε πως μόνη της η καλή διατροφή δε θα κάνει θαύματα. Πρέπει να κάνετε τις απαραίτητες ασκήσεις! Μην επικεντρώνεστε μόνο στους κοιλιακούς αλλά δοκιμάστε ασκήσεις που ενδυναμώνουν ολόκληρο τον κορμό. Ταυτόχρονα, μην ξεχνάτε τη σημασία της αεροβικής άσκησης, που μαζί με τις σούπερ τροφές, θα σας βοηθήσουν να κάψετε το συσσωρευμένο στην κοιλίτσα λίπος γ ρ η γ ο ρ ό τ ε ρ α.