Μία καλή φυσική κατάσταση βοηθά στην απόκτηση υγιούς ζωής. Υπάρχουν κάποιοι τρόποι που θα σας κάνουν να κρατηθείτε ακμαίοι εύκολα κα ξεκούραστα. 1. Ξεβολευτείτε! Αντί πάντα να επιλέγετε τον εύκολο ή το γρήγορο τρόπο να κάνετε τα πράγματα, όπως για παράδειγμα να χρησιμοποιείτε τις κυλιόμενες σκάλες ή το υπόγειο πάρκινγκ και ασανσέρ που θα σας βγάλουν στην πόρτα εισόδου του κινηματογράφου, επανεξετάστε τις υπηρεσίες που αποτελούν τροχοπέδη στο επίπεδο δραστηριότητάς σας. Ακόμη και μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Γι΄αυτό αντί να στείλετε κάποιον άλλο να τρέξει επάνω για να σας φέρει το μπουφάν σας, πηγαίνετε μόνοι σας.

2. Ανακαλύψτε εκ νέου τη νυχτερινή σας διασκέδαση. Αν η κλασσική νυχτερινή σας έξοδος συνήθως αποτελείται από δείπνο και ταινία, δοκιμάστε και την εναλλακτική του δείπνου και μετά χορό ή τη βόλτα με τα πόδια.

3. Συνεχίστε να είστε συνεπείς στο ραντεβού σας με την αγαπημένη σας απογευματινή εκπομπή. Αλλάξτε όμως τακτική αντί να το βλέπετε ξαπλωμένοι στον καναπέ σας, απολαύστε το στην τηλεόραση του γυμναστηρίου, κάνοντας διάδρομο. Αν έχετε τον εξοπλισμό στο σπίτι, απλά μετακινήστε τον καναπέ για να έχετε χώρο μπροστά από την τηλεόραση.

4. Deskercise. Για να «στριμώξετε» λίγες ασκήσεις γυμναστικής και την ώρα που εργάζεστε, «κατεβάστε» στο κινητό σας το Break Pal, ένα πρόγραμμα που εμφανίζεται στην οθόνη σας κάθε 30 λεπτά με μια τρίλεπτη ρουτίνα. Επίσης, όταν το τηλέφωνο χτυπάει, απαντήστε την κλήση όρθιες, για να κάψετε 10% περισσότερες θερμίδες από ό, τι θα κάνατε μιλώντας καθιστές.










Πηγή: queen.gr