Αν έχετε βαρεθεί τις ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο, τις επίπονες ασκήσεις και τα εξαντλητικά προγράμματα γυμναστικής, πείτε «ναι» στο βάδισμα, που όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, όχι μόνο είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος άσκησης, αλλά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικών και καρδιακών επεισοδίων, αρκεί να ξέρετε τον σωστό τρόπο. Αυτοί είναι οι 9 κανόνες για σωστό βάδισμα:

1. Κάνετε μικρά και όχι μεγάλα βήματα.

2. Κρατήστε το κεφάλι και το σαγόνι όρθια και χαλαρωμένα χωρίς να καμπουριάζετε.

3. Εστιάζετε το βλέμμα σας μπροστά και ίσια κι όχι κάτω και πλάγια.

4. Κινήστε τα χέρια χαλαρά μπρος πίσω εναλλάξ, χωρίς να τα κρεμάτε προς τα κάτω.

5. Βαδίζετε σε ομαλό έδαφος, για να μην επιβαρύνετε τις αρθρώσεις και να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς.

6. Ευθυγραμμίστε τους γοφούς με το κεφάλι και τους ώμους.

7. Ακουμπάτε στο έδαφος πρώτα τη φτέρνα και μετά τη μύτη του ποδιού, και φροντίστε τα δάχτυλα να έχουν κατεύθυνση ευθεία μπροστά.

8. Φοράτε πάντα κατάλληλα παπούτσια (αθλητικά ή ίσια και ελαφριά).

9. Περπατάτε στην αρχή αργά και επιταχύνετε με αργό ρυθμό, μέχρι να φτάσετε στο ρυθμό που επιθυμείτε.





Πηγή: Prevention