Εάν έχετε χρόνια προβλήματα μέσης και έντονους πόνους, τότε θα πρέπει να βάλετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα κάποιες ασκήσεις γυμναστικής, ειδικές για την περιοχή της μέσης. Ενισχύστε τον κορμό σας, για να σώσετε την πλάτη σας. Δώστε έμφαση στις ασκήσεις που ενισχύουν τους κοιλιακούς και την πλάτη σας, σε συνδυασμό. Τέτοιου είδους ιδανική άσκηση είναι η εξής: Ξαπλώστε στο στομάχι σας με τα χέρια σας σε έκταση, πάνω από το κεφάλι σας. Κάντε την πλάτη σας τόξο και  Ψέμα στο στομάχι σας, τα χέρια επεκταθεί γενικά. Arch πλάτη σας και σηκώστε τα χέρια, τους ώμους και το κεφάλι από το πάτωμα. Κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια χαλαρώστε.  Σηκώστε βάρος με τα πόδια όχι με τη μέση. Κάθε φορά που σκύβετε για να πάρετε κάτι, οι δυνάμεις που ενεργούν στη σπονδυλική στήλη σας είναι τέσσερις έως πέντε φορές μεγαλύτερες από ό,τι συνήθως, που μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό της οσφυϊκής χώρας.

 Αντ 'αυτού, σταθείτε κοντά στο αντικείμενο, με λυγισμένα πόδια και «ρίξτε» το βάρος σας εκεί.  Μην στέκεστε ακίνητη. Όταν παραμένετε στην ίδια θέση για πάρα πολύ καιρό, οι μύες σας γίνονται δύσκαμπτοι, ασκώντας πίεση στους δίσκους της σπονδυλικής στήλης. Αν σηκώνεστε και κινήστε κάθε 30 με 45 λεπτά, η σπονδυλική σας στήλη αλλάζει στάση, αυξάνετε η ροή του αίματος σας, η ροή των υγρών στην περιοχή της μέσης, με αποτέλεσμα να ενυδατώνονται οι δίσκοι που αποτελούν το «μαξιλάρι» της σπονδυλικής στήλης.

Τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά από τις πρώτες κιόλας φορές που θα δοκιμάσετε την άσκηση, ενώ θα απαλλαχθείτε από τους αφόρητους πόνους μια και καλή.





















Πηγή: queen.gr