Το ασβέστιο (calcium) αποτελεί το 1,5% του βάρους του σώματός μας. Το 99% βρίσκεται στα οστά και το 1% στα δόντια, το δέρμα και το πλάσμα του αίματος. Το ασβέστιο συμβάλλει μαζί με το φωσφόρο στην οστεοποίηση, στη νευρομυϊκή μεταβίβαση των ερεθισμάτων, ενώ είναι απαραίτητο στην πήξη του αίματος. Νεότερες έρευνες έδειξαν ότι επιβραδύνει τα συμπτώματα της γήρανσης και βοηθά στη σωστή λειτουργία των κυττάρων.
Επιπλέον, προστατεύει τον οργανισμό μας, προφυλάσσοντας τα οστά, προλαμβάνοντας τις βλάβες από την υψηλή αρτηριακή πίεση, μειώνοντας την κακή χοληστερίνη και εμποδίζοντας τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων που έχουν την τάση να μετατραπούν σε καρκινικά.

Απαραίτητο, λοιπόν, είναι να φροντίζουμε να λαμβάνουμε καθημερινά 1000 mg ασβεστίου, καταναλώνοντας όχι απαραίτητα μόνον γαλακτοκομικά και τυριά, που είναι και η κύρια πηγή, αλλά και μπρόκολο, πράσινα λαχανικά, σουσάμι, σαρδέλες και σολομό.






















πηγή: newsbomb.gr