Δε θα βρείτε μια πιο τέλεια πηγή πρωτεΐνης. Τα αυγά είναι απολύτως σεβαστά από διαιτολόγους, λόγω της ισορροπίας τους σε απαραίτητα αμινοξέα. Τα αμινοξέα είναι δομικά στοιχεία της πρωτεΐνης, τα οποία χρησιμοποιεί ο οργανισμός για να παράγει σχεδόν τα πάντα. Από μυϊκές ίνες, μέχρι χημικές ουσίες του εγκεφάλου.

Ένα άλλο στοιχείο που τα κάνει αρεστά ακόμα και στους διαιτολόγους, είναι ότι σύμφωνα με έρευνες, έχει διαπιστωθεί ότι όταν οι άνθρωποι έτρωγαν αυγά στο πρωινό τους γεύμα, αισθάνονταν λιγότερο πεινασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, από ό, τι όταν το πρωινό αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα κρουασάν, για παράδειγμα. Η πρωτεΐνη και το λίπος που περιέχεται στα αυγά, μπορούν να συμβάλλουν στην αίσθηση του κορεσμού.

Φάτε, λοιπόν, ένα αυγό την ημέρα, εκτός κι αν έχετε υψηλή χοληστερόλη, στην οποία περίπτωση θα πρέπει να συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας.





























Πηγή: newsbomb.gr