Σύμφωνα με τους υποστηρικτές της συγκεκριμένης δίαιτας, μπορεί να καταναλωθεί απεριόριστη ποσότητα τροφής, αρκεί αυτή να προέρχεται από πρωτεϊνούχες ή λιπαρές τροφές και όχι από υδατάνθρακες. Έτσι, μπορεί να καταναλώνετε άφοβα, χωρίς περιορισμό, μπέικον, αυγά, κρέας, βούτυρο κα., αλλά όχι μακαρόνια, πατάτες, ψωμί και συναφή αμυλώδη. Ωστόσο, το «κρυφό χαρτί» της δίαιτας αυτής είναι ότι πρέπει μετά από κάθε γεύμα να καταναλώνεται γκρέιπφρουτ ή χυμό γκρέιπφρουτ, γιατί έχει το χαρακτηριστικό «να διαλύει τα λίπη». Μάλιστα, οι εφευρέτες της διατείνονται ότι όσο περισσότερο τρως, τόσο περισσότερο χάνεις. Και συνεχίζουν: «αν δεν χάσεις στην αρχή μην απογοητευθείς, έτσι πρέπει, μετά την πέμπτη μέρα θα χάνεις 3 κιλά την εβδομάδα».

Ποια είναι η αλήθεια;

1) Το γκρέιπφρουτ δεν διαλύει τα λίπη. Ο μόνος γνωστός τρόπος για να κάψει οργανισμός λίπος είναι όταν η ενέργεια που καταναλώνεις είναι μικρότερη από αυτή που ξοδεύεις, δηλαδή όταν τρώμε λιγότερο από αυτά που καίμε ή όταν κάνουμε τόση φυσική δραστηριότητα ώστε να καίμε παραπάνω θερμίδες από αυτές που προσλαμβάνουμε.

2) Η συγκεκριμένη διατροφή είναι πλούσια σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη, γεγονός πολύ επικίνδυνο, ακόμα και όταν χρησιμοποιείται για σύντομο χρονικό διάστημα.

3) Ο οργανισμός δεν προσλαμβάνει φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, γεγονός που τον κάνει ευάλωτο σε πολλές παθήσεις.

4) Η στέρηση πολλών τροφών τις κάνει πολύτιμες για τον οργανισμό, ο οποίος μετά το τέλος της δίαιτας θα τις υπερκαταναλώσει.

5) Δεν προάγει έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, είναι επικίνδυνη και αντιεπιστημονική.

6) Γνωρίζατε ότι στη βάση της Μεσογειακής διατροφής βρίσκονται τα φυτικής προέλευσης τρόφιμα (αμυλούχα, φρούτα και λαχανικά) που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες; Μην αφήνετε, λοιπόν, στην τύχη και στην άγνοια, τη δύναμη και τη λειτουργικότητα του σώματός σας.





















ΠΗΓΗ: iatronet.gr