Οι Έλληνες μεριμνούν για το ζήτημα της καθαριότητας στα επαγγελματικά τους ταξίδια και συνηθίζουν να περιλαμβάνουν στις αποσκευές τους προϊόντα καθαρισμού και απολύμανσης. Σε ερώτηση που τέθηκε σε περισσότερα από 17.000 άτομα, τα οποία προέρχονταν από περισσότερες από 80 χώρες, σχετικά με το ποιο είναι το πλέον ασυνήθιστο αντικείμενο που μεταφέρουν συνήθως σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, περίπου το ένα τρίτο των Ελλήνων επιχειρηματιών (30%) δήλωσαν ότι τους είναι αδιανόητο να μην πάρουν μαζί τους πλαστικά γάντια και καθαριστικά!

Τα παραπάνω έδειξε νέα έρευνα της Regus, εταιρείας ειδικευμένης στους χώρους εργασίας. Πάνω από το ένα τέταρτο (27%) των ερωτηθέντων, παγκοσμίως, απάντησαν ότι έχουν στις αποσκευές τους μαγιό ή ρούχα γυμναστικής. Μετά από τα είδη αυτά, που έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των ερωτηθέντων, ακολουθούν οι απαντήσεις: οικογενειακή φωτογραφία (16%) και δώρο για τους οικοδεσπότες (15%), γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα ότι το στοιχείο της «ανθρώπινης επαφής» δεν έχει εκλείψει εντελώς, παρά τους γρήγορους ρυθμούς του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος.

Ορισμένοι πιο «εκκεντρικοί» ερωτηθέντες αποκρίθηκαν ότι μεταφέρουν στο χαρτοφύλακά τους εξοπλισμό επιβίωσης, κιτ πρώτων βοηθειών για δάγκωμα φιδιού και κιάλια! Στα ασυνήθιστα αντικείμενα που συναντά κανείς στο χαρτοφύλακα ενός Έλληνα επιχειρηματία περιλαμβάνονται τα ηλεκτρονικά παιχνίδια για τον ελεύθερο χρόνο, σύμφωνα με το 24% των ερωτηθέντων, καθώς και τα μαγιό ή οι αθλητικές φόρμες, όπως δήλωσε το 22% των ερωτηθέντων, όλοι τους φανατικοί οπαδοί της σωματικής άσκησης.












ΠΗΓΗ: iatronet.gr