Το στρες που συνδέεται με τον εργασιακό χώρο επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά και μπορεί να έχει αντίκτυπο και στην προσωπική ζωή. Επομένως, το να μάθει κάποιος να ελέγχει το στρες στον εργασιακό του χώρο μπορεί να τον βοηθήσει στο σπίτι και στην εργασία.

Η κλινική Cleveland υποδεικνύει πώς να ρυθμίσουμε το στρες στην εργασία:

    * Διατηρήστε μια τρέχουσα λίστα προτεραιοτήτων.
    * Μην βάζετε τα προβλήματα εκτός διαστάσεων.
    * Αφήστε στο γραφείο τα προβλήματα της δουλειάς και μην τα μεταφέρετε στο σπίτι.
    * Σχεδιάστε μικρά διαλείμματα, ιδιαίτερα όταν αρχίζετε να αγχώνεστε πολύ.
    * Διατηρήστε το γραφείο σας τακτικό και καθαρό.
    * Να ασκείστε τακτικά και να κοιμάστε επαρκώς.
    * Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για μια δουλειά που κάνατε καλά.
    * Να αναγνωρίσετε πότε είναι καιρός να αναζητήσετε νέα δουλειά.







Πηγή: iatronet.gr