Η επιστροφή στη δουλειά δεν σημαίνει πως πρέπει να φέρει μαζί της και τις θερμίδες του καλοκαιριού. Τώρα που και οι τελευταίοι αδειούχοι γυρίζουν σιγά σιγά από τις καλοκαιρινές διακοπές και η επιστροφή στη δουλειά συνοδεύεται από αναστεναγμούς, αναμνήσεις και βλέμματα στο άπειρο, καλό είναι να αφήσετε έξω από τη πόρτα του γραφείου τις θερμίδες που πήρατε μέσα στις διακοπές αλλά και όσες θα προσπαθήσουν να τρυπώσουν με ύπουλους τρόπους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Ακολουθήστε, λοιπόν, τις παρακάτω συμβουλές και θα διαπιστώσετε πως η ευεξία και η σωστή συντήρηση του σώματος και της σιλουέτας, δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο και αποφασιστικότητα.

1. Παρκάρετε μακριά από την εργασία σας. Τουλάχιστον 2 χιλιόμετρα μακρύτερα, θα περπατάτε καθημερινά τουλάχιστον 4 χλμ.
2. Ακούστε το σώμα σας. Μην παραγνωρίζετε τα μηνύματά του. Μηνύματα όπως: ένα πιάσιμο στους ώμους, ένας μικρός πονοκέφαλος, κουρασμένα χέρια από την πληκτρολόγηση, πόνοι στη μέση κλπ, δείτε τα ως τα σήματα του οργανισμού σας.
3. Μικρά διαλλείματα δραστηριότητας. Ανά μία ώρα κάντε ένα μικρό διάλλειμα 5 ή 10 λεπτών, που είναι αρκετό για να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να αυξηθεί η ροή του αίματος στο σώμα και τον εγκέφαλο. Τεντωθείτε, περπατήστε, ή απαντήστε στις κλήσεις σας περπατώντας.
4.  Μη «γυμνάζετε» την γραμματέα σας στέλνοντάς την να σας βγάλει φωτοαντίγραφα, ή να μεταφέρει την εσωτερική αλληλογραφία. Κάντε το μόνοι σας και γυμναστείτε εσείς. Αυτό το διάλλειμα θα σας ξεμουδιάσει και θα σας τονώσει.
5. Χρησιμοποιήστε λιγότερο το εσωτερικό τηλέφωνο. Μην καλείτε τους συναδέλφους σας στο γραφείο σας, πηγαίνετε εσείς στο δικό τους, ή καλέστε τους στο γραφείο σας αυτοπροσώπως.
6. Πηγαίνετε από τις σκάλες. Ανεβαίνετε σκάλες. Είναι ένας καλός τρόπος για το δυνάμωμα των ποδιών.
7. Εάν στον οργανισμό που εργάζεστε οι εσωτερικές αποστάσεις είναι μεγάλες, εκμεταλλευτείτε το, όσο ο καιρός το επιτρέπει.
8. Πηγαίνετε με την αστική συγκοινωνία στα επαγγελματικά σας ραντεβού. Εάν η απόσταση είναι μικρότερη των 2χλμ πηγαίνετε με τα πόδια. Ευκαιρία να ξεσκάσετε λίγο, να φροντίσετε τη σωστή στάση του σώματός σας και να αναζωογονηθείτε.
9. Τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα διαθέτουν εφαρμογές μέτρησης αποστάσεων ή βηματομετρητές. Εάν διαθέτετε, χρησιμοποιήστε το και κάθε μέρα καταγράψτε το σκορ σας. Κρατήστε ένα ημερολόγιο των δραστηριοτήτων σας και να είστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά σας.
10. Χρησιμοποιήστε την ομιλία κατά το βάδισμα ώστε να δείτε εάν έχετε τη σωστή ένταση. Εάν μπορείτε να μιλήσετε, αλλά λίγο δυσκολεύεστε και νιώθετε λαχανιασμένος είναι η σωστή ένταση.
11. Δηλώστε συμμετοχή στην ομάδα ποδοσφαίρου ή άλλου σπορ που η εταιρεία σας έχει οργανώσει. Γυμνάζεστε ταυτόχρονα με τους συναδέλφους σας, επιτυγχάνοντας άμεσα κοινούς στόχους. Κοπιάζετε και ιδρώνετε μαζί, νιώθετε ο ένας τον άλλον και καλύπτετε τα κενά τους, όπως κάνουν και αυτοί για εσάς.
12. Το πρωινό γεύμα είναι το σημαντικότερο από όλα. Ποτέ μην το παραλείπετε και απολαύστε το, έστω και εάν χρειάζεται να ξυπνήσετε 10 λεπτά νωρίτερα.
13. Ποτέ μη νιώσετε πείνα. Αυτό θα το πετύχετε τρώγοντας ανά 3-3 ½ ώρες κάτι υγιεινό. Όταν πεινάμε ο οργανισμός μας αναζητά τροφές με άμεση πηγή ενέργειας και συνήθως είναι τα γλυκά και ότι περιέχει περισσότερα λιπαρά οξέα.
14. Στο γραφείο σας να έχετε πάντοτε υγιεινά σνακ. Όπως φρούτα, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, μπάρες δημητριακών (ελέγξτε τα συστατικά τους πριν τις προμηθευτείτε), φρυγανιές ολικής άλεσης κλπ.
15. Εάν η εταιρεία σας διαθέτει ένα γυμναστήριο μην το σκέπτεστε, ξεκινήστε αμέσως. Σκεφτείτε τα οφέλη αλλά και το χρόνο που θα κερδίζετε.













Πηγή: queen.gr