Καλώς ή κακώς, οι περισσότερες δουλειές πλέον μας έχουν καθιστούς τουλάχιστον για 5 με 6 ώρες την ημέρα, αν όχι περισσότερες. Συνδυάστε αυτή την αδράνεια με το στρες που προκαλείται από την εργασία και τις υποχρεώσεις και θα δείτε πως οι κίνδυνοι για τον οργανισμό δεν είναι και λίγοι. Γι' αυτό, προσπαθήστε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές με όση περισσότερη συνέπεια μπορείτε, ούτως ώστε να περιορίσετε τον κίνδυνο και να έχετε καλύτερη σχέση με το σώμα σας:

• Αυξήστε τη καθημερινή σας δραστηριότητα

• Κάθε μια ώρα εργασίας σηκωθείτε για 5 με 10 λεπτά και περπατήστε

• Εάν νιώθετε πόνο, ταχυκαρδία και ταχύπνοια, αναζητήστε άμεσα ιατρική γνωμάτευση, καθώς και αν υπάρχει έστω και υποψία προβλήματος

• Αν παρατηρήσετε στα κάτω άκρα πρήξιμο, έντονο κόκκινο χρώμα στη περιοχή, πόνο και ιδιαίτερη διάταση των φλεβών, ο γιατρός σας πρέπει να επέμβει το συντομότερο

• Αν παίρνετε αντισυλληπτικά, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα σημάδια του οργανισμού σας

• Ενημερωθείτε από ειδικούς για τις προφυλάξεις που πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας για να έχουμε τη μέγιστη ασφάλεια, ζωτικότητα και αποδοτικότητα στην εργασία







Πηγή: queen.gr