Η νοητική εξασθένηση μπορεί να οδηγήσει σε δυσκολία μνήμης, επικοινωνίας ή εκμάθησης νέων δεξιοτήτων. Η Αμερικανικής Ακαδημία Οικογενειακών Γιατρών, υποδεικνύει τρόπους βελτίωσης της υγείας του εγκεφάλου και πρόληψης της νοητικής εξασθένησης.
• Διατηρήστε το βάρος, τη χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση υπό έλεγχο καταναλώνοντας θρεπτικές, χαμηλές σε λιπαρά, τροφές. 

• Περιλάβετε άφθονα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας. 

• Παραλείψτε τα κορεσμένα λιπαρά. 

• Περιλάβετε ωμέγα-3 λιπαρά στη διατροφή σας, όπως κατανάλωση λιπαρών ψαριών. 

• Ρωτήστε τον γιατρό σας αν πρέπει να λαμβάνετε συμπληρώματα.   



ΠΗΓΗ: iatronet.gr