Το κρύωμα και οι ιοί της γρίπης μεταδίδονται με το βήχα και την επαφή με μολυσμένες επιφάνειες. Αρχικά εκδηλώνονται με ερεθισμένο λαιμό και αυξημένη θερμοκρασία. Η κούραση, το ψύχος και το άγχος κάνουν τον οργανισμό πιο ευάλωτο σε κάθε είδους μικρόβια.  
Οι κατάλληλες τροφές
Το σκόρδο είναι ένας από τους πιο ισχυρούς εχθρούς των ιών. Μπορείς να το προσθέτεις στις σάλτσες, αλλά για καλύτερο αποτέλεσμα προτίμησέ το ωμό στις σαλάτες. Το θυμάρι καθαρίζει τους πνεύμονες – πρόσθεσε μία κουταλιά στο φαγητό ή βάλε μία κουταλιά σε ένα ποτήρι ζεστό νερό για 3 λεπτά, σούρωσε και πιες το αφέψημα. Μόλις αισθανθείς το λαιμό σου ερεθισμένο, βράσε ένα κλαδάκι φασκόμηλο σε νερό και κάνε γαργάρες: οι έρευνες δείχνουν ότι το φασκόμηλο έχει ανασταλτική δράση ενάντια σε πολλά μικρόβια.  

Διατροφικά συμπληρώματα
Η βιταμίνη C καταπολεμά τους ιούς και τονώνει το ανοσοποιητικό. Το απόσταγμα σαμπούκου (sambucol) θα ενισχύσει την άμυνα του οργανισμού σου ενάντια στη γρίπη, καθώς αναστέλλει την ικανότητα του ιού να πολλαπλασιάζεται. Τέλος, πολλοί είναι αυτοί που ορκίζονται στο όνομα της εχινάκειας: Στην αρχή ενός κρυώματος, πάρε εχινάκεια για δύο εβδομάδες και θα ανατρέψεις τα προγνωστικά.  

Πάρε μέτρα 
Άκουσε το σώμα σου. Εάν νιώθεις εξάντληση, ξεκουράσου. Βάλε μια θερμοφόρα στο στέρνο σου για να ζεστάνεις το θύμο αδένα ο οποίος παράγει τα κύτταρα που θα καταπολεμήσουν την ασθένεια.
 


Πηγή: Madame Figaro