Η επιθυμία σας να διακόψετε το κάπνισμα αποτελεί σημαντική απόφαση και δεν θα πρέπει να λαμβάνεται επιπόλαια.  
Η Cleveland Clinic προτείνει:  

• Θέστε την ημέρα διακοπής μερικές εβδομάδες νωρίτερα. Αργά μειώστε και δημιουργήστε σχέδιο διακοπής. Αποφύγετε μέρη όπου κάποτε σας άρεσε να καπνίζετε.   

• Την ημέρα που θα διακόψετε να είστε απασχολημένος. Πετάξτε όλα τα τσιγάρα.   

• Να καταλάβετε ότι τα υποκατάστατα νικοτίνης μπορούν να σας βοηθήσουν να διακόψετε αλλά πιθανόν θα πρέπει παρόλα αυτά να πολεμάτε την τάση να καπνίσετε.   

• Διακόψτε για πάντα και μην επιτρέψετε στον εαυτό σας περιστασιακό άναμμα τσιγάρου. 
 
• Πείτε στον εαυτό σας ότι δεν μπορείτε να ενδώσετε και να καπνίσετε.   

Αναζητήστε βοήθεια, όπως πρόγραμμα διακοπής του καπνίσματος, αν το χρειάζεστε.    



ΠΗΓΗ: iatronet.gr