Οι γιορτές περάσανε, το πνεύμα των Χριστουγέννων μαζι με τα δώρα, σας άφησε μερικά κιλά επιπλέον και ο καινούριος χρόνος σας βρίσκει αγχωμένους την ώρα που κοιτάζεστε στον καθρέφτη και βλέπετε τα κουμπιά του πουκαμίσου να ασφικτιούν και το φερμουάρ από το αγαπημένο σας παντελόνι να μην ανεβαίνει. Ήρθε η ώρα για δράση και αυτή η ώρα είναι τώρα. Όλοι θα σας μιλήσουν για μαγικές δίαιτες και διατροφές αποτοξίνωσης.

Ευτυχώς υπάρχουν 5 βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να κερδίσετε την αυτοπεποίθηση που στριμώξατε στις κούτες μαζι με τις μπάλες του Χριστουγεννιάτικου δέντρου που ξεστολίσατε.

Βήμα 1ο: Ξεκινήστε την ημέρα σας με ενα ενεργειακό πρωινό. Ένα ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι με 1 φέτα ψωμί και λίγο άπαχο τυρί και 2-3 καρύδια είναι το πρώτο σας βήμα.

Βήμα 2ο: Μέχρι την ώρα του μεσημεριανού σας γέυματος καταναλώστε με χούφτα σταφίδες ή 5-6 αποξηραμένα δαμάσκηνα και πιείτε 2 λίτρα νερού ή 4-5 κούπες πράσινο τσαί με μερικές σταγόνες λεμονιού.

Βήμα 3ο: Δώστε στο μεσημεριανό σας γεύμα έμφαση! Καταναλώστε ενα μπολ από ανάμεικτα ωμά λαχανικά προσθέτοντας μια μόνο κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και προσθέστε ξύδι ή λεμόνι για γεύση. Έχετε δίπλα μια πηγή πρωτεϊνης που σας αρέσει: στήθος κοτόπουλου ή γαλοπούλας, ψάρι σχάρας, αβγά, ψαρονέφρι. Μπορέιτε να δώσετε έναν τόνο νοστιμιάς μαρινάροντας το κρέας σε κρασί, μπαχαρικά, ή μουστάρδα.

Βήμα 4ο: Ένα μήλο πράσινο ή κόκκινο με τη φλούδα του με μια πρέζα κανέλλας (εφόσον σας είναι εύληπτη) είναι το απογευματινό σας. Μέχρι το βραδυνό προσπαθείστε να πιείτε αλλα 2 λίτρα νερού ή 4-5 κούπες πράσινο τσαί με μερικές σταγόνες λεμονιού

Βήμα 5ο: Το βραδινό είναι συνήθως το πίο δύσκολο άλλα και το πιό καίριο για την δίαιτα σας γεύμα. Εχετε δύο επιλογές: α. Να φάτε ενα μπολ γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με 2-3 κουταλιές δημητρικά ολικής αλέσεως και 2 ακτινίδια ή β. Να φτιάξετε μια χορτόσουπα από λαχανικά της επιλογής σας (μπρόκολο, σπανάκι, τσουκνίδα, πράσσο, κρεμμύδι, καρότο + 1 κουταλιά ελαιόλαδο) και να φάτε άφθονη ποσότητα από αυτή.

Αυτά τα πέντε βήματα θα σας απαλλάξουνε από το αίσθημα του πρηξίματος και του κορεσμού που δημιουργήθηκε όλες τις προηγούμενες μέρες και θα σας δώσουν την ώθηση για να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά με μια καλύτερη διάθεση για το σώμα σας και τη διατροφή σας.

Να θυμάστε οτι η δίαιτα σας θα πρέπει να εχει καθημερινά τη φροντίδα που εχουν και όλα τα άλλα πράγματα στη ζωή σας και μη διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθεια του ειδικού για να πραγματοποιήσετε ενα ισρροπημένο πρόγραμμα διατροφής.


Για να ακολουθήσετε το διατροφικό αυτό σχήμα θα πρέπει να είστε ενήλικες, υγιείς και αποφασισμένοι να αγαπάτε το σώμα σας κάθε στιγμή, κάθε μέρα, κάθε χρόνο.

Πηγή: ygeiaonline.gr