Ακόμη κι αν έχεις ξεφορτωθεί όλες αυτές τις μικρές λιχουδιές που κρύβεις κατά καιρούς στα ντουλαπάκια του γραφείου σου, όσο κι αν δεν παραγγέλνεις πια delivery food και όσο κι αν αποφεύγεις σαν το διάολο το λιβάνι την τούρτα που έχει φέρει ο συνάδελφός σου για τα γενέθλιά του... και πάλι αυτά τα 3-4 παραπανίσια κιλά που έχεις πάρει από διάφορες παρασπονδίες εν ώρα εργασίας είναι εκεί και σε περιμένουν. Ευτυχώς τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν ειδικά μέτρα, τα οποία μπορείς να πάρεις από σήμερα κιόλας, για να απαλλαγείς χωρίς κανένα πρόβλημα από τα έξτρα κιλά... χωρίς φυσικά να χρειαστεί να χάσεις τη δουλειά σου!

1. Γερό πρωινό

Μην φεύγεις ποτέ από το σπίτι χωρίς να έχεις ευχαριστηθεί ένα πλουσιοπάροχο πρωινό. Οι δικαιολογίες του τύπου δεν έχω συνηθίσει να τρώω πρωινό ή δεν προλαβαίνω, δεν υφίστανται. Βρες χρόνο αλλά και χώρο και μην περιοριστείς σε ένα στεγνό κουλούρι.

Έρευνες έχουν δείξει ότι μικρή ποσότητα λίπους μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στο να διατηρήσεις το βάρος σου σταθερό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να το ρίξεις στο μπέικον και τα λουκανικάκια. Τα αυγά όμως είναι μια πολύ καλή πρόταση που συνδυάζει μια πολύ καλή πηγή από πρωτεϊνες και λίπος.

Πιο συγκεκριμένα, έρευνα έδειξε ότι όσοι έτρωγαν ένα πλήρες πρωινό με αυγά έχασαν έως και 65% περισσότερο βάρος και 83% μείωση πόντων από αυτούς που τρώγανε ένα κουλούρι.

2. Γυναστική με το καλημέρα

Όλες μας το έχουμε κάνει και μυαλό δεν βάλαμε. Όπως κι εμείς, έτσι κι εσύ ορκίζεσαι καθημερινά ότι μετά τη δουλειά θα πας στο γυμναστήριο ο κόσμος να χαλάσει. Και μετά πέφτει πολύ δουλειά, οι φίλες σε παίρνουν για ένα after work drink και το γυμναστήριο εξαφανίζεται από τον χάρτη. Σταμάτα να το κάνεις αυτό.

Ξύπνα πιο νωρίς και πήγαινε να γυμναστείς πριν από το γραφείο. Ή ακόμη καλύτερα κάνε δώρο στον εαυτό σου personal training στο σπίτι σου τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα. Σε αυτή την περίπτωση δεν θα έχεις καμία απολύτως δικαιολογία να χάνεις το μάθημα.

3. Καλός σχεδιασμός

Αν ανήκεις κι εσύ στην κατηγορία που θέλεις να μασουλάς συνεχώς πράγματα και σκέφτεσαι σε τι παρασπονδία να αφεθείς... σου έχουμε σχέδιο. Ξεκίνα την ημέρα σου σχεδιάζοντας ήδη από το πρωί τι σνακ θα φας κάθε 3-4 ώρες. Φρόντισε μόνο να είναι πλούσια σε πρωτεϊνες και άμυλο και να μην ξεπερνούν τις 100 θερμίδες η κάθε ποσότητα.

Πολύ καλές επιλογές αποτελούν τα μπαρ δημητριακών, τα αμύγδαλα, τα φρούτα και λαχανικά όπως τα μήλα και τα καρότα. Έτσι και η κοιλιά σου δεν θα διαμαρτύρεται και το μυαλό σου δεν θα βασανίζεται από λιχουδιές γεμάτες θερμίδες. 4. Μην κάθεσαι

Τα νέα έχουν ως εξής: έρευνες που έγιναν το έδειξαν ξεκάθαρα όσο περισσότερο κάθεσαι σε μια καρέκλα τόσο περισσότερο αρχίζεις να φλερτάρεις με την παχυσαρκία.

Προσπάθησε λοιπόν, κάθε ώρα και για 5 τουλάχιστον λεπτά να σηκώνεσαι και να περπατάς στους διαδρόμους του γραφείου, να μην παίρνεις τηλέφωνο τους συναδέλφους σου αλλά να πηγαίνεις στο γραφείο τους, επίσης, απόφυγε το ασανσέρ και ξεκίνα να ανεβοκατεβαίνεις με χαλαρούς ρυθμούς τις σκάλες της εταιρείας. Μπορείς να κάψεις μέχρι και 60 θερμίδες την ώρα με αυτές τις 5λεπτες κινήσεις.

5. Όταν τρώμε δεν μιλάμε

Κάθε φορά που βάζεις το τάπερ με το φαγητό πάνω στο γραφείο σου προσπάθησε να μην κάνεις τίποτε άλλο πέρα από focus σε αυτό. Το να αποσπάς την προσοχή σου διαβάζοντας κάτι στον υπολογιστή ή μιλώντας στο τηλέφωνο μόνο κακό μπορεί να σου κάνει.

Αφού ο εγκέφαλος αργεί να στείλει το μήνυμα ότι έχεις χορτάσει με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι την ανάγκη να φας κι άλλο. Η καλύτερη βέβαια, πρόταση είναι να πάρεις το ταπεράκι σου και να απομονωθείς σε κάποιο ήσυχο μέρος για τουλάχιστον 20 λεπτά ώστε να φας με την ησυχία σου.

6. Τήρηση ωραρίου

Ακόμη κι όταν έχεις παρα πολύ δουλειά στο γραφείο και πρέπει να μείνεις μέχρι αργά δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξεις και την ώρα του κυρίως γεύματος. Παράγγειλε κάτι στις προδιαγραφές που συνήθως τρως όταν επιστρέφεις στο σπίτι σου και μην διαπραγματευτείς να το φας άλλη ώρα από την συνηθισμένη σου ώρα.

Η παγίδα σε διαφορετική περίπτωση είναι να υποκύψεις σε μικρά, μη υγιεινά σνακς και να πας στο σπίτι αργά με ακόμη πιο έντονο το αίσθημα της πείνας.

Πηγή: stylewatch.gr