Μια σαλάτα δεν αποτελεί αυτόματα πιο υγιεινή επιλογή. Με ντρέσινγκ υψηλών λιπαρών, ακόμα και μια σαλάτα μπορεί να καταστρέψει το σχέδιό σας για υγιεινή διατροφή.  
Η Clevelant clinic προσφέρει τις εξής προτάσεις για μια πιο υγιεινή σαλάτα:  

- Παραλείψτε κρουτόν, κρεμώδη ντρέσινγκς, αυγά, μπέικον και τυρί.

- Προσθέστε υγιεινή πρωτεΐνη στη σαλάτα σας με τη μορφή ξηρών καρπών, φασολιών και σπόρων.

- Παραλείψτε το ντρέσιγκ και αντ’ αυτού προσθέστε λίγο λεμόνι.

- Αν θέλετε ντρέσινγκ, παραγγείλετέ το δίπλα, βουτώντας ελαφρά το πιρούνι σας σε αυτό πριν αρχίσετε τη σαλάτα σας.

- Επιλέξτε ντρέσινγκ χωρίς λιπαρά ή με χαμηλά λιπαρά.
 

 

ΠΗΓΗ: iatronet.gr