Μετά τον Θανάση Παπαγεωργίου και το Θέατρο Στοά, που επέστρεψαν τις 20.000 ευρώ της επιχορήγησης στο Υπουργείο Πολιτισμού (τα χρήματα δόθηκαν σε μια παιδική θεατρική ομάδα στις Σέρρες), και το Θέατρο Τέχνης εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τις θεατρικές επιχορηγήσεις.  Για την ακρίβεια σε ανακοίνωσή του «απορεί και διερωτάται με ποια κριτήρια η Γνωμοδοτική Επιτροπή αποφάσισε την επιχορήγηση μιας ΜΟΝΟ παράστασης με το ποσό των 30.000 ευρώ και όχι του συνολικού του προταθέντος ρεπερτορίου του». Και συνεχίζει:

«Το Θέατρο Τέχνης την χειμερινή σαιζόν 2011-2012 περιέλαβε στο ρεπερτόριο του 6 νέες παραστάσεις συν 2 συμπαραγωγές, μια επανάληψη και την παιδική του παράσταση. Εντούτοις, η Επιτροπή αποφάσισε ότι δεν άξιζαν επιχορήγησης το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σ. Μπέκετ ή το «Περί ζώων» της Ελφ. Γέλινεκ (Βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας 2004) όπως και το «Χαίρε Νύμφη» του Γρ. Ξενόπουλου. Εκτίμησε, λοιπόν, ότι μόνο ένας Ιάκωβος Καμπανέλλης με το «Ο δρόμος περνάει από μέσα» άξιζε μιας οικονομικής βοήθειας. Ας σημειωθεί ότι, όταν υποβάλαμε την πρόταση του ρεπερτορίου του Θεάτρου Τέχνης στο Υπουργείο Πολιτισμού, μας ζητήθηκε και πρόταση ενός έργου. (Περίεργο;). 

Απαντήσαμε ότι το Θέατρο Τέχνης δεν είναι θέατρο μεμονωμένων παραστάσεων. Αλλά και η μεμονωμένη πρόταση παιδικής παράστασης, τομέας που το Θέατρο Τέχνης υπηρετεί με μεγάλη επιτυχία και υπευθυνότητα, απλώς αγνοήθηκε.

Τα τελευταία 5 χρόνια το Θέατρο Τέχνης υποχρηματοδοτείται. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι υπάρχει άνωθεν επιταγή να πτωχεύσει το Θέατρο Τέχνης». Και καταλήγουν: «Ζητάμε, ως εκ τούτου, να επαναξιολογηθεί η πρόταση ρεπερτορίου του Θεάτρου Τέχνης», η οποία και περιλαμβάνει έργα των Μπέκετ, Ξενόπουλος, Γέλινεκ, Καμπανέλλης και τον «Πινόκιο» για τα παιδιά».