Πρόκειται άραγε για μια νέα και εμπνευσμένη τάση; Ή μήπως για ένα ακόμη «σημείο» των οικονομικά δύστολων καιρών μας; Όπως και να ‘χει, οι παραστάσεις με φυσικό σκηνικό τις γραφικές αθηναϊκές αυλές ολοένα πληθαίνουν!    «Αγγέλα»
Στην αυλή ενός παλιού σπιτιού του Μεταξουργείου, ο ταλαντούχος Αλβανός σκηνοθέτης Ένκε Φεζολάρι ανεβάζει, με τη μορφή ενός …ρεμπέτικου μιούζικαλ και με πρωταγωνίστρια τη λαμπερή Βίκυ Παπαδοπούλου, το εμβληματικό μετεμφυλιακό έργο του Γιώργου Σεβαστίκογλου και μας εξομολογείται: «η υπηρέτρια Αγγέλα είναι η ίδια η Ελλάδα» (κρατήσεις: 6985920544).   

«Το Τάβλι»
Έργο-λίβελος για την «εθνική μας κουτοπονηριά», το μονόπρακτο του Δημήτρη Κεχαΐδη (1972) ανεβαίνει από πέρυσι σε αυλές, καφενεία και προαύλια όλης της χώρας. Από τις 20/6, επιστρέφει στην αυλή του Ψυρρή, απ’ όπου πρωτοξεκίνησε, για να …ξαναρίξουν τα ζάρια τους οι ηθοποιοί Κων/νος Κάππας και Νίκος Ορφανός -πασίγνωστος πλέον ως «Κίτσος» από τη «βουκολική» διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας (κρατήσεις: 6977449895).   

«Το Χώμα»
Ένα παλιό σπίτι της πλατείας Αυδή γίνεται το ιδανικό σκηνικό γι’ αυτό το έργο μαγικού ρεαλισμού του Χοσέ Ραμόν Φερνάντεθ (Βραβείο Θεάτρου Ισπανίας, 2011), το οποίο μιλά για νεκρούς και ζωντανούς, αφεντικά και δούλους, ταυρομαχίες και οικογενειακές αψιμαχίες, με φόντο τη συγκάλυψη ενός εγκλήματος σε ένα χωριό της Ανδαλουσίας (κρατήσεις: 6981802544)

πηγή: athinorama.gr