Δεν είναι λίγοι αυτοί που βλέπουν τη Σάσα Βάλτς ως διάδοχο της Πίνα Μπάους. Το σίγουρο είναι πως η Γερμανίδα χορογράφος έκανε όλη την Ευρώπη να μιλά γι’ αυτή από τα πρώτα της χορευτικά πράγματα τη δεκαετία του ΄90. Το 1993 ίδρυσε με τον Jochen Sanding την ομάδα Sasha Waltz & Guests, το 1996 εγκαινίασαν το θέατρο  Sophiensaele και το 2000  η  Βάλτς συμμετείχε στην καλλιτεχνική διεύθυνση του θρυλικού βερολινέζικου θεάτρου Σαουμπίνε.

Το «Korper» (2000), ένα χορογραφημένο πολύπτυχο για το πάσχον σώμα, ήταν το πρώτο έργο μιας τριλογίας και η μήτρα των μετέπειτα εξερευνήσεών της με θέμα τη σωματικότητα  που εκτόξευσε τη φήμη της.

Τόσο  στο συγκεκριμένο έργο όσο και στα μετέπειτα φάνηκε πως την απασχολεί ιδιαίτερα η σχέση του σώματος με το αστικό περιβάλλον αλλά και η διαλεκτική σχέση του χορού με την αρχιτεκτονική. Το έργο «Continu» το οποίο θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών βασίζεται σε μια παλιά της έρευνα και δημιουργήθηκε πάνω στο κομμάτι του «πατέρα της ηλεκτρακουστικής μουσικής» Έντγκαρ Βαρέζ «Αρκάνα» αλλά και του Ιάννη Ξενάκη και του Κλοντ Βιβιέρ.

Οι εικοσιτέσσερις χορευτές της ομάδας Sasha Waltz & Guests δείχνουν να ψάχνουν την ισορροπία ανάμεσα σε αντίθετες δυνάμεις, ανάμεσα στη λογική και το συναίσθημα. Η άφιξη της Σάσα Βάλτς και της ομάδας της είναι ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα του φετινού καλοκαιριού και η παράσταση της θα παρουσιαστεί στο Ηρώδειο την Τετάρτη 11/7.

πηγή: athinorama.gr